וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייזר: "שחררו אותי ממכבי ת"א מהר מדי”

14.12.2010 / 16:36

השחקן, שחתם במכבי אשדוד, נחת והבטיח: "בתוך כמה ימים אחזור לעצמי. לא קיבלתי הזדמנות בפעם השנייה שהייתי פה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

שחקנה החדש של מכבי אשדוד, מרכוס פייזר, נחת היום (שלישי) בישראל, יום לאחר ההודעה על החתמתו. את פייזר קיבלו בנתב"ג כ-20 אוהדי אשדוד שהרעישו עולמות בציפייה לכוכב החדש שאמור להוביל את הקבוצה מהמקום השלישי בטבלה אל המשך עונה מוצלחת בליגת העל. פייזר יעבור בהמשך היום בדיקות רפואיות שיקבעו האם הוא כשיר לערוך את הופעת הבכורה שלו בליגה ביום שני הקרוב בדרבי הדרום החם מול עירוני אשקלון.

"אני רוצה להודות לאלוהים שהוביל אותי בחזרה לישראל, מקום שנהניתי בו מאוד בפעם שעברה שהייתי, כיף להיות פה שוב", סיפר פייזר. "אני יודע שהגעתי לקבוצה חדשה בליגה הראשונה, ושעד עכשיו היא מצליחה בצורה יוצאת דופן. אני בא לפה כדי לעזור לה להיות טובה יותר. על אף העובדה שלא שיחקתי די הרבה זמן, אני בכושר טוב, התאמנתי די הרבה בבית, כך שבתוך כמה ימים אני אחזור לעצמי. אני מאמין שעם החיבור שלי לקבוצה והכניסה לאימונים אני אוכל לחזור להיות אותו שחקן".

"המטרה שלי תמיד הייתה לנצח משחקים", הוסיף פייזר. "אני מצפה לנצח משחקים גם באשדוד. אני מצפה למשחק מול מכבי תל אביב. הייתי במכבי תל אביב פעמיים ולא סיימתי את התקופה שלי פה. אני לא מרגיש שקיבלתי הזדמנות בפעם השנייה שהייתי פה. אני מרגיש ששחררו אותי בפעם השנייה יותר מדי מהר, אבל אני מקצוען, אין לי דברים רעים להגיד עליהם, אני באתי להיות פה בן אדם שונה. יש לי שליחות חדשה, אני מטיף עכשיו, תמיד הייתי נוצרי מאמין. בפעם שעברה שהייתי פה חייתי חיים שלא הייתי צריך לחיות אותם. אני מצפה להיות בארץ הקודש וללמוד יותר על אלוהים כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully