וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א נענשה במשחק אחד ללא קהל

14.12.2010 / 18:30

תרצה את העונש על התפרעות האוהדים מול מכבי חיפה ברבע גמר גביע הטוטו. שערים 10-11 ייסגרו בשני משחקי הליגה הבאים

מכבי תל אביב נענשה הערב (שלישי) במשחק אחד ללא קהל בפועל בעקבות התפרעות אוהדיה בשבת. כזכור, השופט מנשה משיח ציין בדו"ח השיפוט שלו זריקת חפצים מהיציע שאכלס את אוהדי מכבי אל תחומי המגרש, והערב הופעל עונש התנאי שהוטל על הקבוצה. הקבוצה תרצה את העונש במשחק רבע גמר גביע הטוטו נגד מכבי חיפה, כאשר בנוסף היא נענשה בקנס של 50 אלף שקל בפועל. לאחר ריצוי העונש, בשני משחקי הליגה הבאים שלה, מול בית"ר ירושלים ומ.ס. אשדוד, ייסגרו היציעים 10-11. בעלי המנויים לאותם שערים יופנו לשערים אחרים.

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה: "העונש כבד מאוד, ונכון לעכשיו אנחנו שוקלים את תגובתנו". במהלך הדיון הודיע מנכ"ל הקבוצה עוזי שעיה שהקבוצה שוקלת להציב בחלק מהיציעים רשתות שימנעו זריקת חפצים למגרש בעתיד.

הקבוצה קיימה היום משחק אימון נגד הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית וניצחה 1:3 במשחק שנערך בקרית שלום. הצוות המקצועי של הצהובים נתן הזדמנות לשחקנים שהתייבשו לאחרונה על הספסל, בעוד השוער לירן שטראובר (פציעה בקרסול) והחלוץ אלירן עטר (חולה) לא נטלו חלק.

תמיר כחלון כבש את הראשון בדקה השביעית, כאשר רוברטו קולאוטי הצליח הפעם למצוא את הרשת (71) וקבע 0:2 אחרי בישול של האריס מדוניאנין. דקה מאוחר יותר (72) הצליח רוג'רס קולה לצמק את ל-2:1 עם בעיטה על סף הרחבה. יובל אבידור הוכשל ברחבה בסמוך לסיום המשחק והאריס מדוניאנין ניצל את הפנדל בכדי לקבוע את תוצאת הסיום, 1:3 לצהובים.

מכבי פתחה בהרכב שכלל מחליפים בלבד, כאשר מה-11 שפתחו בשבת בליגה, פתח הפעם רק יואב זיו. תמיר כחלון, קלמי סבן, יובל אבידור, האריס מדוניאנין וגם שרן ייני היו בין אלה שקיבלו הפעם צ'אנס לפתוח בהרכב אחרי שפתחו על הספסל בשלושת משחקי הליגה האחרונים. גם החלוץ דמיטאר רנגלוב, שחוזר לעצמו אחרי פציעה בשריר הירך האחורי, פתח בהרכב והציג יכולת טובה שעשויה לגרום לצוות המקצועי לשקול ולתת לו את חולצת ההרכב גם במשחק הליגה הקרוב, ביום שני הבא נגד הפועל באר שבע בווסרמיל.

עדכון ראשון: 14:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully