וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז: "סופסוף אני יכול לבחור שחקנים להרכב"

אינטר מתכוננת לחצי גמר אליפות העולם, ולרשות מאמנה יעמוד לראשונה מזה זמן סגל מלא: "הקבוצה מתפקדת 100 אחוז"

אלופת איטליה ואירופה אינטר מתאמנת במרץ לקראת חצי גמר אליפות העולם לקבוצות שייערך מחר (רביעי) באבו דאבי, ובו תפגוש את סאונגנאם הקוריאנית (19:00). מעמדו של רפא בניטז כמאמן הנראזורי רחוק מלהיות איתן, ובתקשורת האיטלקית סבורים כי אם לא יזכה בתואר, הנשיא מאסימו מוראטי יראה לו את הדרך החוצה.

"המשחק החשוב יותר הוא חצי הגמר, בגמר כל אחת מהקבוצות יכולה לזכות", אמר בניטז ל"קוריירה דלו ספורט", "אנחנו כאן כדי לנצח". מצב הרוח באינטר טוב למדי, ובניטז נהנה לראשונה מזה זמן רב מסגל מלא. "אני שמח, כי סופסוף אני יכול לבחור שחקנים להרכב", אמר הספרדי, "הקבוצה מתפקדת 100 אחוז, וזה טוב לי כמאמן".

כשנשאל האם בחר ב-11 שיפתחו במשחק, השיב בניטז: "מה שבטוח, נעלה עם 11 שחקנים, אני עדיין לא יודע מי יפתח. האימונים היו טובים, את ההחלטה על ההרכב אקבל ביום המשחק". כשבניטז נשאל איך הוא מרגיש לפני משחק חצי הגמר, הוא השיב כי הוא חש "נינוח ושמח, כי ראיתי את דייגו מיליטו מבקיע באימונים ואני חושב שאנחנו קבוצה חזקה".

היחסים בין קרלוס טבז למנצ'סטר סיטי בראש הכותרות באנגליה, ובניטז נשאל האם אלופת אירופה מעוניינת בקשר-חלוץ הארגנטינאי, שרוצה לעזוב את הסיטיזנס. "אני לא מדבר על שחקנים אחרים לפני משחק כזה", אמר בניטז, "אני שמח עם מה שיש לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully