וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מראדונה הוא האיש הנכון לבלקבורן"

באנגליה מדווחים שמראדונה יחליף את אלרדייס המפוטר. סיטי מחריפה המאבק נגד טבז, למפארד בטוח שצ'לסי תזכה בתואר

"מירור" טוען הבוקר (שלישי) כי בלקבורן, שפיטרה אתמול את מאמנה סם אלרדייס, עשויה למנות במקומו את דייגו מראדונה. בלקבורן, כידוע, מתהדרת בבעלים חדשים מהודו, שמחפשים להעלות את הקבוצה על המפה הבינלאומית ולכן יצרפו את המאמן הארגנטינאי, שיוסיף לקבוצה פרסום ויגרור סביבה עניין.

"מירור" מדווח שאם מראדונה אכן יצורף, הוא ייעזר בצוות אימון מקומי, שמכיר טוב יותר את הכדורגל המקומי. מקורב לבעלים ההודיים אמר ש"מראדונה הוא האיש הנכון לקבוצת VH. הוא יכול לקבל את תפקיד המאמן, המנג'ר או המנהל המקצועי".

אגב, מי שתקף את ההחלטה של בלקבורן היה אלכס פרגוסון, ידידו הטוב של אלרדייס. "מעולם לא שמעתי על החלטה כל כך מטופשת", אמר הסקוטי, זה פשוט מגוחך. אני לא יודע מה האנשים שם עושים".

כזכור, בתקשורת האנגלית כבר טוענים שאלרדייס מועמד להחליף את אברהם גרנט, שצפוי להיות מפוטר מתפקידו בווסטהאם.

צ'לסי: למפארד מכניס רוח חדשה

פרנק למפארד חזר לסגל של צ'לסי ביום ראשון, כששותף לקראת הסיום ב-1:1 מול טוטנהאם, וכבר משחרר הצהרות שמעלות מחדש את המוטיבציה בסטמפורד ברידג'. "אם נמשיך לשחק עם אותה רוח, אין לי ספק שנזכה באליפות", אמר למפארד, "יש לנו קבוצה מאוד איכותית. סבלנו מהרבה פציעות, ועברנו רגעים לא פשוטים. אבל עכשיו אנחנו מציגים רוח חדשה, ועם הכישרון שיש לנו בקבוצה, אין לנו ספק שנוכל לקחת אליפות".

למפארד יודע שהעונה האתגר הוא גדול. "לא פשוט להילחם בכמה חזיתות", יודע הקשר, "מנצ'סטר סיטי בצמרת, את ארסנל ויונייטד אנחנו כבר מכירים, וגם טוטנהאם מאיימת מאחורה. נהיה חייבים להיות במיטבנו כדי לזכות באליפות".

פרשת טבז, עדכונים חדשים

מאמן מנצ'סטר סיטי רוברטו מאנצ'יני רותח על שחקן הקבוצה קרלוס טבז, שהצהיר שוב על רצונו לעזוב את הסיטיזנס. מאנצ'יני לא מעוניין שהשחקן ייצא עם הקבוצה לטורינו, למשחק מול יובנטוס בליגה האירופית, והוא ישלול ממנו את סרט הקפטן ואף עשוי להוריד אותו להתאמן עם קבוצת המילואים.

מאנצ'יני, שלא מוכן להחזיק בסגל שחקן לא מחויב, טוען בפני הקבוצה שעזיבתו הצפויה של טבז לא תפגע בסיכויי סיטי להתמודד על האליפות ובצמרת האנגלית, והוא כבר נתכנן להביא במקומו את חלוצה הבוסני של וולפסבורד, אדין דזקו. בסיטי טוענים שאם טבז יממש את איומיו ויפרוש מכדורגל, המועדון יתבע אותו על הפרת חוזה. ריאל מדריד, שהוזכרה כמועמדת לקלוט את השחקן, כנראה לא צפויה לצרף אותו בינואר עקב מחירו הגבוה, כ-30 מיליון יורו, וזאת על אף שז'וזה מוריניו מעוניין בשחקן.

* ליברפול: הבעלים החדשים ג'ון הנרי טוען ש"אנחנו מתואמים לחלוטין עם דעת האוהדים, ואין ספק שמצבה הנוכחי של הקבוצה הוא בלתי נסבל. קני דלגליש אמור להיות מעורב יותר בנעשה בקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully