וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולכים ראש בראש

שני מאצ' אפים מעניינים מחכים לכם בפינת 'על הסכין'. מתחילים עם בן שהר מול טוטו תמוז ומקנחים בשאלה מי יקלע יותר: ג'רמי פארגו או דורון פרקינס

בפינת על הסכין אנחנו מתמקדים הפעם בשני מאצ' אפים מאוד מעניינים. אנחנו פותחים עם התחרות הבריאה על מקום בהרכב בין בן שהר לטוטו תמוז במשחק ההשלמה של הפועל תל אביב נגד בני יהודה, ומקנחים בהצגה של מכבי תל אביב ביד אליהו ביום חמישי במשחק מול חימקי מוסקבה, כאשר אנו תוהים מי יקלע יותר: ג'רמי פארגו או דורון פרקינס.

משחק מספר 43 (רביעי): בן שהר - טוטו תמוז 3.55, 1.70, 2.65

אין ספק שטוטו תמוז עובר עד עכשיו עונה הרבה יותר טובה, לעומת בן שהר, שהחל להיכנס לעניניים רק במחזור האחרון של ליגת האלופות עם השער שכבש נגד ליון. אלא שבנקודת הזמן הזו אנחנו צריכים להחליט מי יבוא חד יותר לדרבי התל אביבי הקטן, או שמא אף אחד מהם לא יכבוש, ואז הסימון הוא כמובן X.

בליגה שהר כבש שער אחד בלבד (ב-1:3 על מכבי נתניה) כאשר נכנס כמחליף בדקה ה-67. מעניין לשים לב לעובדה ששהר פתח וסיים העונה רק בארבעה משחקים, האחרון שבהם היה ב-0:0 נגד הפועל תל אביב. לעומתו, תמוז נחשב להרבה יותר פורה עד עכשיו. החלוץ שהגיע מבית"ר ירושלים כבש כבר שמונה שערים (פעמיים הוא הבקיע צמדים, נגד הפועל באר שבע, בני סכנין והפועל פתח תקוה). בכל חמשת המשחקים האחרונים שלו הוא שיחק 90 דקות.

ההימור: 2

משחק מספר 77 (חמישי): ג'רמי פארגו - דורון פרקינס (2+) 1.85, 7.0, 1.85

מאצ' אפ מעניין בין שני השחקנים הצעירים שמובילים את מכבי תל אביב. פארגו, שמשחק העונה 26 דקות בממוצע למשחק קולע 10.3 נקודות בממוצע (48.1 אחוז משתיים, 25 אחוז משלוש ו-58.3 מהעונשין). פארגו קלע בניצחון האחרון על פרטיזן 14 נקודות כשלפני כן הוא הסתפק בשמונה נגד ז'אלגיריס, קלע 14 נגד קאחה לבוראל ו-12 נגד פרוקום גדיניה.

לעומתו, שחקנה לשעבר של מכבי חיפה עומד על ממוצעים של 8.9 נקודות למשחק ב-30 דקות (52.9 אחוז משתיים, 25 אחוז משלוש ו-68.8 אחוז מהעונשין). פרקינס קלע בניצחון האחרון על פרטיזן שש נקודות בלבד, אבל שבוע קודם לכן הוא הפגיז 20 מול ז'אלגיריס. הווינר מעניק יתרון של שתי נקודות לפרקינס ואנחנו מעריכים שהוא ינצח בהימור הזה.

ההימור: 2

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully