וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יהיו הסוסות של אמצע השבוע

פינת הסוסה השחורה יוצאת לסבב במשחקים שאולי לא הייתם מהמרים עליהם. והפעם, הגביע האיטלקי והיורוליג על הפרק

בפינת הסוסה השחורה אנחנו מחפשים קבוצות שרחוקות מהכותרות, שאולי לא התכוונתם להמר על המשחקים שלהן, אבל כאלה שבהחלט יכולות לעשות לכם את הטופס. המסע התלת יומי שלנו מתחיל בגביע האיטלקי עם פארמה ופיורנטינה, ממשיך ברביעי עם פרטיזן בלגרד שמארחת את פרוקום גדיניה בבית א' ביורוליג ונחתם בעוד משחק יורוליג בין סיינה לפנרבחצ'ה/אולקר. מהמשחקים הללו תצאנה הסוסות השחורות של טופס אמצע השבוע.

משחק מספר 22 (שלישי): פארמה - פיורנטינה 2.30, 2.90, 2.55

משחק שמינית הגמר הגביע האיטלקי יוצאים לדרך במפגש בין שתיים שחוות עונה קטסטרופלית בליגה וממוקמות 16 ו-14 בטבלה, בהתאמה. המארחת הפסידה רק פעם אחת העונה בליגה ואילו הסגולים טרם רשמו ניצחון חוץ. ההיסטוריה של הפינה מלמדת כי במשחקי הבית, פארמה היא סוסה שחורה קלאסית. אסור לשכוח כי מדובר במשחק נוקאאוט שיכול להיגרר להארכה, אבל אנחנו מהמרים שזה יסתיים כבר אחרי 90 דקות.

ההימור: 1

משחק מספר 46 (רביעי): פרטיזן בלגרד - פרוקום גדיניה (9+) 1.80, 9.0, 1.80

מכבי תל אביב כבר הבטיחה את ראשות בית א', אבל עבור שאר הקבוצות המאבק רק מתחיל. הסרבים יודעים שניצחון יבטיח להם ככל הנראה את הכרטיס לטופ 16, בעוד לפולנים הזדמנות אחרונה להישאר בתמונה. פרטיזן ניצחה העונה בשלושה מארבעת משחקיה הביתיים ביורוליג, אך באף אחד מהם ההפרש לא עלה על שש נקודות. מלבד התבוסה למכבי תל אביב, פרוקום גררה את כל יריבותיה למפגשים צמודים. האם פעם זה יהיה שונה?

ההימור: 2

משחק מספר 79 (חמישי): סיינה - פנרבחצ'ה אולקר (7+) 1.80, 9.0, 1.80

שתי מוליכות בית ג' נפגשות לקרב ענקים. שתיהן יהיו בוודאות בטופ 16, אך על הפרק מאבקי מיקום יוקרתיים. ניצחון איטלקי יקרב את סיינה להבטיח את ראשות הבית בעוד ניצחון טורקי ישווה את המאזן של הקבוצות, אך ייתן לפנר יתרון במפגשים הפנימיים. סיינה דרסה ללא רחם את יריבותיה במשחקי הבית (32 הפרש על שולה, 33 על ציבונה, 18 על ריטאס ו-9 על ברצלונה9. פנר מחזיקה גם היא במאזן של שלושה ניצחונות חוץ (כולל בברצלונה) לעומת הפסד מפתיע בשולה. אנחנו עם העוצמות של הקבוצה הביתית.

ההימור: 1

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully