וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים לצאת מהבוץ

אחרי שבוע לא מוצלח, פינת לפנינו המבול מקווה לאחוזי פגיעה טובים עם משחקי היורוקאפ והליגה האירופית. מתחילים עם ירושלים בריגה

דווקא בצל הגשמים העזים ומזג האוויר הסוער, פינת לפנינו המבול לא ידעה שבוע מוצלח במיוחד. הפעם, אנחנו מנסים לחזר למוטב עם משחקי אמצע השבוע ביורוקאפ ובליגה האירופית. מתחילים עם הפועל ירושלים שיוצאת לריגה הקפואה, ממשיכים עם הרב בין סביליה לדורטמונד במחזור הנעילה של שלב הבתים בליגה האירופית ומסיימים עם יובנטוס ומנצ'סטר סיטי במשחק לפרוטוקול בלבד.

משחק מספר 9 (שלישי): אנדר/אובר נקודות (160): ריגה - הפועל ירושלים 1.75, 10.0, 1.75

המחזור החמישי ביורוקאפ מפגיש הקבוצה של עודד קטש (מאזן 1:3) עם היריבה הלטבית שנוצחה בישראל 91:78 במשחק הראשון. ירושלים של העונה היא קבוצה לא יציבה ולא תמיד ניתן לנחש איזו קבוצה תופיע בערב נתון. ירושלים שוב לא הרשימה בשבת, למרות הניצחון הגדול על נתניה, אבל לפחות ההתקפה חזרה לעבוד אחרי כמה משחקים תקועים.

ירושלים קולעת 81.3 נקודות למשחק ביורוקאפ (לעומת 80.2 בליגה) וזקוקה לניצחון כדי להעפיל לשלב הבא. הלטבים ניצחו רק פעם אחת עד כה במפעל והממוצע שלהם עומד על 76.3 למשחק. אנחנו הולכים במקרה הזה על סקור נמוך מ-160.

ההימור : 1

משחק מספר 53 (רביעי): אנדר/אובר שערים סביליה - דורטמונד 2.90, 1.80, 2.90

בזירה המקומית, דורטמונד היא הקבוצה החמה באירופה ודוהרת בראש טבלת הבונדסליגה. וסביליה? היא מדרדרת בטבלה הספרדית עם ארבעה הפסדים רצופים. אלא שבכל הקשור לליגה האירופית, דווקא הספרדים מגיעים למשחק כשידם על העליונה. ערב המחזור האחרון סביליה זקוקה לתיקו על מנת להעפיל לשלב הבא. דורטמונד חייבת ניצחון כדי לחלוף על פני יריבתה. המשמעות היא שהמשחק הופך קריטי לשתי הקבוצות ולכן, למרות האופי ההתקפי של שתיהן, אנחנו הולכים על הימור סולידי יותר.

ההימור: X

משחק מספר 66 (חמישי): אנדר/אובר שערים יובנטוס - מנצ'סטר סיטי 2.90, 1.80, 2.90

בניגוד למשחק הקודם, כאן מדובר במפגש לפרוטוקול בלבד. רוברטו מאנצ'יני חוזר לאיטליה כשתיקו יספיק לו להבטחת המקום הראשון בבית (העלייה בכל מקרה נסגרה) ומנגד, הביאנקונרי יסיימו את דרכם האירופית וימשיכו להתרכז במאבק האליפות בסריה A. סביר להניח ששתי הקבוצות ידתפו לא מעט מחליפים ובכל מקרה, לא צפויים לחצים ומתחים מיותרים. כששתי קבוצות איכותיות מגיעות רגועות למשחק שלא קובע דבר עבור שתיהן, אנחנו יכולים להרשות לעצמנו להמר על הרבה שערים.

ההימור: 2

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully