וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "מצב הדשא הקשה עלינו מבחינה טכנית"

ארסנל שוב כשלה במשחק צמרת והפסידה ליונייטד (1:0), ונגר שוב נאלץ לתרץ. פרגוסון: "כשההגנה משחקת ככה, מצבנו טוב"

מנצ'סטר יונייטד השיגה אמש (שני) ניצחון 0:1 על ארסנל במסגרת המחזור ה-17 בפרמיירליג, אך חשוב מכל: השדים האדומים חזרו למקום הראשון והם מובילים גם על פני התותחנים וגם על פני היריבה העירונית מנצ'סטר סיטי בשתי נקודות כשבאמתחתם עוד משחק חסר מול בלקפול. פארק ג'י-סונג כבש את השער היחיד במשחק בנגיחה מדויקת להפליא, שקפצה מעל וויצ'ק שצ'סני הצעיר שערך הערב הופעת בכורה בליגה. הקבוצה של אלכס פרגוסון הייתה יכולה לכבוש אחד נוסף, אך ווין רוני החמיץ פנדל בדקה ה-73.

בלם מנצ'סטר יונייטד ריו פרדיננד, שנבחר באנגליה לשחקן המצטיין, אמר: "במשחקים כאלה כשאתה לא משחק טוב הכי חשוב לקחת את שלוש הנקודות. שיחקנו כמה משחקים פיזיים העונה וגם היום היינו פיזיים מאוד. לארסנל יש כמה שחקנים מהירים ומסוכנים, אבל הצלחנו להגן מצוין. היו לנו כמה הזדמנויות מסוכנות והצלחנו לנצח בצדק. פארק, שכבש את השער, הוא שחקן נפלא ונמצא בכושר טוב מאוד. כל זמן שאנחנו מנצחים אני אהיה מאושר, כל שאר השיאים וכל מיני דברים כאלה לא מעניינים אותי".

פטריס אברה, שהיה עסוק בלעקוץ את ארסנל לפני המשחק הוסיף: "רק רצינו לשחק טוב והראנו את זה הלילה. היינו מרוכזים והצגנו רוח חיובית ולכן ניצחנו. ארסנל היא קבוצה טובה והיה קשה, אבל נשארנו חזקים וכל הקבוצה הגנה בצורה טובה. אני לא מסתכל על ארסנל רק על מנצ'סטר יונייטד, יש לנו משחק קשה מאוד מול צ'לסי בשבוע הבא ואני מקווה שננצח שם".

ונגר: "הדשא היה גרוע"

מנגד, מאמן ארסנל ארסן ונגר התקשה לתרץ את היכולת הלא מרשימה של קבוצתו, שעל אף שהחזיקה בכדור לפרקים לא מעטים, התקשתה לסכן את השער ושוב ירדה מנוצחת במשחק צמרת מכריע. "היה משחק אינטנסיבי ברמה גבוהה, אבל הדשא היה גרוע", אמר ונגר, "האיכות הטכנית של המשחק נפגמה, ובגלל זה ראינו הרבה טעויות משני הצדדים".

ארסנל פספסה הזדמנות להעפיל לפסגה, אך כמובן שהיא עדיין לא מחוץ למירוץ, וכרגע היא במקום השני בפיגור שתי נקודות מיונייטד, לה משחק חסר. "צריך לתת קרדיט להגנה של יונייטד", אמר הצרפתי, "ניסינו הכל. היינו חסרי מזל להפסיד במשחק הזה, אבל ניקח הרבה מהמשחק הזה".

גם פרגוסון החמיא להגנה שלו, שהציגה יכולת כמו בימיה הגדולים של פרדיננד ו-וידיץ' במרכז. "הארבעה האחוריים היו נפלאים", אמר פרגוסון, "היכולת שלנו משתפרת, ואם ההגנה שלנו מראה כזו יכולת עקבית, מצבנו טוב". פרגוסון התייחס להחטאת הפנדל של וין רוני, ששלח טיל לעננים מהנקודה הלבנה. "זה היה פנדל לא שגרתי", הודה הסקוטי, "בדרך כלל הוא בועט נמוך, אף לא ראיתי אותו בועט מעל למשקוף".

עתה פרגוסון חושב על העימות הצפוי עם צ'לסי בסטמפורד ברידג', והסקוטי יודע שניצחון שם יכול לפתוח פער שיסייע לקבוצתו רבות במאבק על האליפות. "יהיה משחק ענק", אמר פרגוסון, "לא הפסדנו 16 משחקים, ועכשיו אנחנו חייבים להפוך את זה ל-17". לסיכום, פרגוסון יודע מה מדאיג אותו. "פארק בכושר מצוין, וזו אכזבה גדולה שאנחנו מאבדים אותו עכשיו למשחקי אסיה והוא לא יהיה עמנו לשבעה משחקים", סיכם המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully