וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "מוריד את הכובע בפני כל החבר'ה"

13.12.2010 / 22:57

מאמן חולון חגג את הניצחון הדרמטי על ראשל"צ, למרות הסגל החסר וחוסר הוודאות הכלכלי. בירנבוים: "זה ברח לנו מהידיים"

לפני כשבוע נודע כי מכבי אשדוד פנתה אל הפועל חולון במטרה לרכוש את רכז הקבוצה, מורן רוט. קבוצתו של דני פרנקו, שנמצאת בתקופה כלכלית קשה וסובלת מגירעון גדול, הסכימה באופן עקרוני, אך השחקן עצמו התרעם והעיסקה נפלה. הערב (שני) הוכיח רוט לכל אחד מהאנשים בחולון בדיוק עד כמה הקבוצה הזו זקוקה לו. הרכז קלע 25 נקודות, מסר 8 אסיסטים, אבל מעל לכל הציג משחק לחימה נהדר, וסחף את חבריו לקאמבק ברגעי הסיום, ואף היה זה שסידר לקאסיב פאוול סל עם הבאזר, כדי לקבוע ניצחון 85:87 על מכבי ראשון לציון.

"עשינו את המהלך הזה לא פעם בשניות האחרונות", אמר מאמן הקבוצה, דני פרנקו בסיום. "צריך בליגה כל כך צפופה, לתרגל שניים או שלושה דברים שהקבוצה מכירה לסיום המשחק. קאסיב זז נכון, לא כי אני לימדתי אותו, כי יש חוקים לא כתובים בכדורסל ומורן מצא אותו יפה. אני מוריד את הכובע בפני כל החבר'ה, כבר נגמרנו והיינו מלאים בעבירות, לא יודע איך היינו מחזיקים מעמד בהארכה. אנחנו קבוצה יותר טובה מראשון עם ג'יימי, בלעדיו אני לא יודע. יש לנו שבעה שחקנים בכירים טובים".

רוברט היית, שהגיע רק היום בצהריים בטיסה מארצות הברית לאחר שנכח בלוויית סבתו, אמר בסיום: "אני רוצה להודות לאלוהים כי זה היה מאמץ ענק מכל הקבוצה. היינו חסרים את ג'יימי שהוא חלק גדול מהקבוצה, וכולם נתנו יותר, כולל סטולרו שנתן שלשה גדולה. אנחנו קשוחים, נלחמים עד הסוף. בתחילת העונה ניסינו לסדר את עצמנו, אבל בלי תירוצים. ניצחנו שלושה ברצף, ואנחנו מקווים שאחרי הפגרה שנכפתה עלינו נהיה טובים יותר. אני רוצה להודות לישו שקאסיב היה שם כדי לקבל את הכדור של מורן".

"אנחנו לא מצליחים לשמור את הבית"

בראשון לציון היו מאוכזבים מאוד, לאחר שהיה נדמה שהקבוצה הולכת לעצור את רצף ההפסדים, אך בסיום ירדה עם הפסד שלישי ברציפות. "זה משחק שהיה צריך להיות שלנו וברח לנו מהידיים", אמר מאמן הקבוצה, אפי בירנבוים. "התחלנו לא טוב, האמנתי שניקח את המשחק, אבל כמו שקורה בכדורסל, ריבאונד פה, אסיסט שם ומפסידים. אנחנו לא מצליחים לשמור את הבית וזה לא טוב". על כוכב חולון הערב, מורן רוט, אמר בירנבוים: "ניסינו כל מיני דברים על רוט, אבל מורן זריז ועשה משחק מצוין". על אייזאה סוואן, שרשם הופעת בכורה הערב במדי ראשון אמר המאמן: "סוואן השתלב די מהר, לקח לו 2-3 דקות אבל הוא השתלב די מהר. אנחנו צריכים להתאמן, לעבוד ולשאוף להביא ניצחונות. כל הזמן אנחנו מדברים על ישראלי גבוה, אבל לא מוצאים. איציק אוחנון יכול להשתחרר ואנחנו בודקים את האפשרות הזאת".

גם ניצן חנוכי היה מתוסכל בסיום: "אין ספק שלהפסיד ככה זה אכזרי. לא באנו מרוכזים למשחק, ולמרות זאת היינו בעמדה לנצח. יש לנו יכולת לנצח כל קבוצה, כרגע אנחנו סובלים מחוסר ריכוז, לא משנה אם זה בבית או בחוץ. הפסדנו בגלל זה כמה משחקים, אין ברירה צריך להמשיך הלאה. שבוע הבא יש לנו עוד מפגש תחתית בנתניה, חייבים לנצח שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully