וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמלה ורמת השרון שומרות על הפסגה

הקבוצה של עדן ענבר נותרה ראשונה אחרי 62:111 על הפועל ת"א, זו של אורנה אוסטפלד הביסה את ראשון לציון 69:85

המחזור העשירי בליגת העל לנשים נערך הערב (שני), כשבמוקד שוב שתי המוליכות, אליצור רמלה ואלקטרה רמת השרון, שרשמו נצחונות מספר 9 העונה. הראשונה מחצה את הפועל תל אביב המסכנה במפגש קצוות 62:111, בעוד הקבוצה של אורנה אוסטפלד "הסתפקה" ב-69:85 על אליצור ראשון לציון. נצחונות רשמו גם מכבי אשדוד (על בנות השרון) ומכבי רמת חן (על אליצור חולון).

לרמלה, כאמור, זה הלך מאוד קל, כאשר יחסי הכוחות היו ברורים כשמש כבר ברבע הראשון. שימו לב לתוצאה אחרי 10 דקות: 12:37 למארחות, ומשם, מיותר לציין, היתרון צמח וצמח עד השריקה לסיום, אז רשמה קבוצתו של עדן ענבר ניצחון שמיני ברציפות על מנת לשמור על פסגת הטבלה. שבע שחקניות קלעו בספרות כפולות למוליכה, אותן הובילו טנישה רייט (18), ליקו ווילינגהאם (16) ולייני סלווין (15).

גם רמת השרון עשתה את שלה הערב, אם כי היא נאלצה לעבוד קצת יותר קשה מול אליצור ראשון לציון. הקבוצה של אורנה אוסטפלד התקשתה ברבע הראשון, אך בסיום הרבע השני הצליחה לעלות ל-36:48, וראשון לציון הלא יציבה לא הצליחה להשלים את נסיון הקאמבק שלה, ובסיום 69:85 לשרוניות, אותן הובילו שאנטה בלאק (24 נקודות) וקמיל ליטל (17 נקודות, 12 ריבאונדים).

אחרי שקבוצת הגברים של העיר הרשימה ועלתה למקום השלישי בטבלה, הוכיחה גם קבוצת הנשים של מכבי אשדוד שרצוי להמשיך להחמיא לה, אחרי שגברה על בנות השרון 69:83 האשדודיות הוליכו כבר מהפתיחה, ויתרונם לא ממש עמד בסכנה מאז הרבע הראשון. אמברוסיה אנדרסון (25 נקודות) ותמרה ג'יימס (17 ו-11 ריבאונדים) עזרו לאשדוד לרשום ניצחון חמישי ברציפות, ולהישאר במקום השלישי בטבלה.

גם מכבי רמת חן עדיין לא מוותרת על הצמרת, כאשר הערב התאוששו הבנות של שיקי פלאח משני הפסדים בשלושת משחקיהן האחרונים אחרי שגברו על אליצור חולון 73:83. אייבורה לאטה המצוינת הובילה את המנצחות עם 28 נקודות, בעוד מיכל אפשטיין הוסיפה 18. 13 נקודות ו-14 ריבאונדים של שרי סם לא הספיקו לחולון.

במשחק נוסף הביסה הפועל ראשון לציון את אליצור נתניה 74:91.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully