וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלרדייס פוטר מבלקבורן, בדרך לווסטהאם?

הבעלים החדש של הרוברס פיטר במפתיע את האנגלי בן ה-56. דיווח: אלרדייס, שמוערך ע"י הנהלת ווסטהאם, יחליף את גרנט

סם אלרדייס פוטר היום (שני) מבלקבורן. קבוצת "ונקי" ההודית, שרכשה את הבעלות על המועדון רק לפני חודש, פירסמה הודעה באתר הרשמי של הקבוצה בה נאמר שהמנג'ר יעזוב יחד עם עוזרו ניל מקדונלד. מי שימלא את מקומם באופן זמני הוא סטיב קין, שמשמש כיום כמאמן בקבוצה. "לקחנו את ההחלטה הזו כחלק מתכניות רחבות יותר ואמביציות שיש למועדון. אנחנו מעוניינים להודות למר אלרדייס על התרומה שלו". כזכור, בלקבורן הפסידה 2:1 רק אתמול לבולטון והיא במקום ה-13 בליגה לאחר שפתחה את העונה בצורה רעה מאוד. הקבוצה תארח במחזור הקרוב של הליגה את ווסטהאם האחרונה.

ואם במשחק הליגה הנ"ל עסקינן, הרי שמספר שעות לאחר פיטוריו, הופיע דיווח בתקשורת האנגלית שטוען כי אלרדייס יחליף את אברהם גרנט בווסטהאם. על פי אותו דיווח הנהלת הפטישים איבדה את אמונה בגרנט, וכעת היא מחכה שמאמן בלקבורן לשעבר ישלים את הנהלהותו מול הנהלת הרוברס בכל הנוגע לפיצויים על חוזהו שהותר. אלרדייס מוערך מאוד על ידי הבעלים של ווסטהאם, דייויד גולד ודייויד סאליבן, כך על פי המדווח.

אלרדייס עצמו הגיב לפיטורים דרך התאחדות המנג'רים של הליגה: "אני המום לגמרי ומאוכזב לעזוב את בלקבורן רוברס. אני גאה מאוד בכך שאימנתי את המועדון הזה ונהניתי מיחסים פנטסטיים עם השחקנים, הצוות המקצועי והאוהדים. אני עכשיו מאחל להם ולמעדון את כל ההצלחה שבעולם בעתיד".

אלרדייס בן ה-56 אימן את הרוברס מאז 2008, לאחר חצי עונה לא מוצלחת בניוקאסל, אז חתם על חוזה לשלוש עונות במועדון. את העונה הראשונה עם בלקבורן סיים אלרדייס במקום ה-15, כשבעונה לאחר מכן הצליח להוביל את הרוברס לעונה לא רעה בכלל ולמקום ה-10. אלרדייס התחיל את קריירת האימון שלו כעוזר בווסט ברומיץ', לאחר מכן אימן את לימריק האירית, משם עבר לבלקפול, נוטס קאונטי ובולטון, אותה אימן במשך שמונה עונות בין 1999-2007.

עדכון ראשון: 19:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully