וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:1 את ארסנל

שער של פארק ג'י-סונג העניק לשדים האדומים ניצחון חשוב ועלייה למקום הראשון באנגליה. ווין רוני החמיץ פנדל (73)

הרבה דובר על הצמרת האנגלית ערב המשחק בין מנצ'סטר יונייטד לארסנל, שנערך הערב (שני) במסגרת המחזור ה-17, וביתר שאת בשל היכולת החלשה שמציגה האלופה צ'לסי לאחרונה. השדים האדומים נתנו היום תשובה די טובה לכל השאלות כשניצחו 0:1 את ארסנל משער של פארק ג'י-סונג ולא נתנו לתותחנים לייצר אפילו הזדמנות אמיתית אחת לאורך 90 דקות באולד טראפורד.

פארק ג'י-סונג שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
כרגיל, כובש את השערים החשובים. ג'י-סונג/רויטרס

שחקניו של אלכס פרגוסון כבשו את פסגת הפרמיירליג עם 34 נקודות, שתיים יותר מיריבתם הערב ומהיריבה העירונית. בשבוע הבא תצא יונייטד למשחק מול צ'לסי בסטמפורד ברידג', כשניצחון גם שם יביא אותם למשחקי חג המולד באמירה ברורה: אנחנו המועמדים הבכירים לזכייה באליפות. וארסנל? היא כנראה תמשיך לנצח את הקטנות, לעשות במכנסיים מול הגדולות ולדשדש במרכז הטבלה.

ארסן ונגר הפתיע מאוד כשבחר להעלות בהרכב את השוער הפולני בן ה-20 וויצ'ק שצ'סני, שרשם עד היום שלוש הופעות בקבוצה הבוגרת, כולן בגביע הליגה. אלא שעמדת השוער הייתה הבעיה האחרונה של הקבוצה שלו היום. המחצית הראשונה הייתה בינונית במיוחד, כששתי הקבוצות התקשו ליצור הזדמנויות. מי שכן יצאה להתקפות והצליחה לסכן מעט את שער היריבה הייתה מנצ'סטר יונייטד, שגם באה על שכרה בדקה ה-41 מנגיחה של פארק ג'י-סונג, שעלתה מעל שצ'סני פגעה בקורה וחדרה פנימה. ארסנל נראתה חיוורת מאוד, כששחקנים כמו אנדריי ארשבין וסמיר נאסרי, שאמורים להניע את המשחק של הקבוצה, נראו עצבניים וכמעט ולא באו לידי ביטוי.

כנראה שונגר שטף היטב את שחקניו בחדר ההלבשה מפני שארסנל פתחה את המחצית השנייה טוב בהרבה מאיך שנראתה במחצית הראשונה כולה. התותחנים הניעו כדור, הגיעו למצבים בעיקר דרך נאסרי וארשבין, אך לא באמת סיכנו יותר מדי את אדווין ואן דר סאר. גם כשהשוער ההולנדי כבר שגה, הקבוצה מצפון לונדון לא הצליחה להעניש ושמאק לא היה מספיק חד כדי לכבוש. אפילו כשרובין ואן פרסי וססק פברגאס נכנסו בדקה ה-64, ומאוחר יותר גם תיאו וולקוט, ארסנל לא באמת הצליחה לחדור את ההגנה של סגנית האלופה. יונייטד הגבירה את הקצב לקראת הדקה ה-65 ולחצה את התותחנים בחלק המגרש שלהם וגם הגיעה להזדמנות הגדולה ביותר במחצית. זה קרה לאחר נגיעת יד של קלישי בתוך הרחבה גרמה לפנדל, אך רוני בעט אותו חזק מדי והרבה מעל השער. נראה שהחלוץ האנגלי עדיין מתקשה לחזור לשיאו לאחר המונדיאל החלש שלו וההעדרות הארוכה. אך בסיום מנצ'סטר יונייטד מנצחת 0:1 ולבטח תשכח מכל הבעיות.

מהלך המשחק

דקה 9: רוני קיבל כדור ארוך והשתלט עליו. החלוץ האנגלי שיחרר בעיטה חזקה ושטוחה מ-25 מטר ובחן את שצ'סני שקלט.

דקה 10: הגבהה של ארשבין הגיעה לשמאק, שהקדים את וידיץ' ונגח, אך ואן דר סאר קלט.

דקה 23: מסירת רוחב של פלטשר הורחקה לא מספיק טוב על ידי סקילאצ'י. הכדור חזר לנאני, שבעט בתיאטרליות כדור שחלף ליד הקורה.

דקה 40: ווילשר העביר לנאסרי, שעבר את רפאל, אך הסתבך מול פרדיננד ואיבד את הכדור שיצא החוצה.

דקה 41: גול! נאני עבר את קלישי והכניס את הכדור לרחבה, שם חיכה פארק ג'י-סונג, שנגח מעל שצ'סני, לקורה ופנימה. 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 49: נאסרי הכניס כדור גבוה, ווילשר נגח לכיוונו של רוזיצקי שבעט חזק אבל החוצה.

דקה 51: ארשבין העביר מסירת רוחב לנאסרי, שהתקדם עם הכדור אל עבר קו הבסיס ובעט אך ואן דר סאר קלט.

דקה 54: רוני הכניס מסירת עומק לאנדרסון, שנותר לבד מול שצ'סני אך השוער הפולני יצא מצוין והדף.

דקה 55: נאסרי עשה מהלך אישי יפה ובעט, ואן דר סאר הדף לא טוב והכדור חזר לשמאק שבעט לא מספיק טוב ונבלם.

דקה 59: אנדרסון שלח לנאני, שנבלם על ידי קלישי אך חטף לו בחזרה ומול שצ'סני שלח את הכדור גבוה מעל השער.

דקה 73: פנדל! קלישי גלש אל עבר נאני ונגע בכדור עם ידו בתוך הרחבה. רוני בעט את הפנדל חזק מדי וגבוה מעל השער. עדיין 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 86: רוני קיבל כדור עומק וניסה להקפיץ מעל שצ'סני, אך השוער הפולני התעופף והדף.

הרכב מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, רפאל, ריו פרדיננד, נמניה וידיץ', פטריס אברה, מייקל קאריק, אנדרסון (ריאן גיגס, 85), דארן פלטשר, נאני, פארק ג'י-סונג, ווין רוני.

הרכב ארסנל: וויצ'ק שצ'סני, בקארי סאניה, סבסטיאן סקילאצ'י, לורן קוסיילני, גאל קלישי, תומאס רוזיצקי (ססק פברגאס, 64), אלכס סונג, ג'ק ווילשר (רובין ואן פרסי, 64), סמיר נאסרי, אנדריי ארשבין (תיאו וולקוט, 77), מרואן שמאק.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
וויצ'ק שצ'סני שוער ארסנל מול ווין רוני חלוץ מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
אנמם החמיץ פנדל, אך הניצחון של יונייטד. רוני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully