וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצ'באן: "לא רוצה ללכת לקבוצה גדולה ולשבת על הספסל"

הפורוורד הסרבי שמועמד לחזק את מכבי ת"א נוטה להישאר בורסאץ': "ההתעניינות מחמיאה, אחליט מה לעשות בסוף העונה"

מילאן מצ'באן ממשיך להיות אחד השמות החמים ביותר בשוק ההעברות האירופי, כאשר על פי דיווחים בתקשורת בספרד וכפי שניתן היה ללמוד מחרושת השמועות בישראל בשבועות האחרונים, שתי הקבוצות שמביעות את העניין הרב ביותר בשחקן הם קאחה לבוראל ומכבי תל אביב. עם זאת, לפי הדברים שאמר הערב (שני) הפורוורד הסרבי המוכשר (21, 2.06 מ') בכלל לא בטוח שברצונו לעזוב את המופראם ורסאץ'.

"כבוד גדול שקבוצות גדולות מתעניינות בי, אבל אחליט מה לעשות בסוף העונה. אני מקווה שבעזרת ורסאץ' ומשפחתי אצליח לקבל את ההחלטה הטובה ביותר". כזכור, מצ'באן, אחד משחקני הפנים הצעירים הטובים ביבשת, היה מבוקש על ידי קבוצות רבות כבר בקיץ החולף, אך לבסוף החליט להישאר בקבוצתו הסרבית.

"אנשים אומרים שטעיתי שנשארתי כאן שנה נוספת, אבל אני צעיר ולא רוצה ללכת לקבוצה גדולה ולשבת יותר מדי זמן על הספסל", הסביר היום מצ'באן את החלטתו כשדיבר עם התקשורת הספרדית. הפורוורד הסרבי עומד על ממוצעים של 19.5 נקודות (60.6 אחוז ל-2, 43 אחוז ל-3) ו-7 ריבאונדים למשחק עד כה בליגה האדריאטית, בצירוף 7 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים לערב.

במכבי תל אביב ממשיכים בשיחות עם השחקן, שהביע את הערכתו כלפי דייויד בלאט, אך בין הצדדים עדיין קיימים פערים בשל הפיצוי אותו דורשת ורסאץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully