וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלע: "רוצה ליצור סביבי מעטפת מקצועית"

המחבט הבכיר של ישראל יוצא לדרך חדשה: "הצוות יכלול מאמן טניס, כושר ומאמן שילווה אותי בנסיעות. המטרה: לחזור לטופ 50

פחות משבוע לפתיחתה של אליפות ישראל לבוגרים (19-25 בדצמבר), שתתקיים במועדון הטניס ברעננה, והשחקנים הישראלים מתכוננים במרץ לקראת פתיחת האליפות ופתיחת העונה המקצועית ומנצלים את ימי הגשם כדי לערוך אימוני כושר. היום (שני) יערכו מספר שחקנים, ביניהם הראל לוי, נועם אוקון ודודי סלע משחק כדורגל משותף. סלע, שלא שיחק בתחרות יותר מחודשיים, חזר להתאמן בהדרגתיות לפני כשבועיים ונעזר בשירותי האימון של חברו לנבחרת, הראל לוי. "עדיין קצת כואב לי בגב העליון אבל בסך הכל האימונים עוברים בסדר גמור. הראל נותן לי טיפים ואנחנו עובדים קשה מאוד. כיף שיש מישהו כמו הראל לצידי", אמר סלע.

סלע סיפר על הנושאים המרכזיים עליהם הוא עובד עם לוי באימונים: "אנחנו מתמקדים איך להישאר קרוב יותר לקו הבסיס ולתפוס את הכדור יותר מוקדם, ובאופן כללי איך להיות יותר יעיל על המגרש. את ימי הגשם אני מעביר באימוני כושר". בד בבד ממשיך סלע לחפש מאמן קבוע: "בעונה הקרובה אני רוצה לייצר סביבי מעטפת מקצועית טובה שתכלול מאמן טניס ומאמן כושר, וכן מאמן שילווה אותי בנסיעות. החל מחודש ינואר אני מאמין שזה ייצא לדרך וכך אוכל לשמור על יציבות במהלך העונה. המטרה שלי היא לסיים את העונה הבאה בטופ 50".

על אליפות ישראל סיפר סלע: "תמיד כיף לשחק באליפות ישראל. אמנם עבר זמן מאז התחרות האחרונה בה השתתפתי אך אני מקווה להציג כושר טוב. אם אכן אגיע לחצי הגמר ולגמר, זה יהיה אימון טוב בשבילי". ומה במקרה שיפגוש סלע את מאמנו הטרי בתחרות? "אני מאמין שבמהלך המשחק הוא ייתן לי כמה טיפים איך לנצח אותו. וברצינות, הראל נועם ואמיר וינטרוב ללא ספק יהוו את האיומים המרכזיים באליפות, למרות שהראל ונועם לא כל כך מתאמנים", סיכם סלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully