וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורון: "ההישג שלנו מדהים, אין מילים לתאר זאת"

קפטן אסטודיאנטס חגג עם חבריו זכייה בתואר שלישי תוך חמש שנים: "זו סגירת מעגל מושלמת". סאבלה: "זו אליפות היסטורית"

ברחובות לה פלאטה חגגו במשך כל הלילה את זכייתה של אסטודיאנטס באליפות החמישית בתולדותיה. הקבוצה של אלחנדרו סאבלה ניצחה 0:2 את ארסנאל מצמד ברבע השעה האחרונה של רודריגו לופז ושמרה על יתרון שתי הנקודות על פני ולז, שגברה באותה תוצאה על ראסינג קלוב.

"אין ספק שהיינו הקבוצה הטובה בטורניר האפרטורה", צהל בסיום הקפטן חואן סבסטיאן ורון, שחזר לקבוצה ב-2006 והוביל אותה מאז לשתי אליפויות וזכייה בליברטדורס. "ההישג שלנו מדהים, אין מילים לתאר זאת. עשינו מאמץ אדיר, מגיע לכל האנשים האלה לשמוח שוב. אחרי הרבה שנים ללא תואר, אנחנו הנפנו כבר שלושה גביעים בחמש שנים - זו סגירת מעגל מושלמת עבורי. אני מחבק את כל אנשי לה פלאטה ורק רוצה לחגוג איתם".

הבלם לאנדרו דסבאטו בחר להקדיש את האליפות, בדיוק כפי שעשה לאחר הזכייה בליברטדורס, לזכרו של אדגרדו פרטולה ('אל רוסו'), שחקן הקבוצה שהלך לעולמו אחרי מאבק במחלת הסרטן ב-2002. "'אל רוסו' תמיד איתנו", הזכיר דסבאטו. "אף פעם לא נשכח אותו. שיחקנו את המשחקים האחרונים עם הרבה נשמה והתואר הגיע לנו. היינו הטובים ביותר".

המאמן אלחנדרו סאבלה, עליו מופעלים לחצים להאריך את חוזהו ולא לעבור לריבר פלייט, שם הוא כבר שימש כעוזר המאמן של הנשיא הנוכחי דניאל פסארלה, התגאה בתואר השני שהביא לאסטודיאנטס. "לזכות באליפות למרות שישה-שבעה פצועים, זה היסטורי", אמר המאמן. "השחקנים עשו עבודה יוצאת מן הכלל והתגברו על טורניר מדהים של ולז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully