וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "אנחנו יכולים להוכיח לעולם כמה אנחנו חזקים"

מאמן ארסנל מאמין ששחקניו מסוגלים להנחיל למנ' יונייטד הפסד בכורה בליגה (22:00, ספ'1 ו-HD). סקולס בהרכב המארחים

חג המולד טרם הגיע, אבל הפרמיירליג מעניקה לאוהביה מתנה כבר הערב (שני), כשמנצ'סטר יונייטד תארח את ארסנל באולד טראפורד ( 22:00, שידור ישיר בספורט 1 ובספורט 1 HD). מוליכת הטבלה מלונדון באה למנצ'סטר בתקווה לבסס את מעמדה בצמרת ובעיקר לספק הצהרה: אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בכל מקום. יהיה לוהט הערב באיצטדיון המפואר, לאחר שחקני שתי הקבוצות כבר חיממו את הגזרה. פטריס אברה עקץ את ארסנל כשאמר כי היא רק "מתקן אימונים", ואילו סמיר נאסרי אמר על מנצ'סטר יונייטד כי "היא לא מפחידה כבעבר".

סר אלכס פרגוסון משוכנע כי הרכב שכולל את ריו פרדיננד במרכז ההגנה, פטריס אברה בשמאל ופול סקולס בקישור יוכל לתותחנים, ואף יפתח עם דארן פלטשר ונאני, כשבהתקפה ישתפו פעולה ווין רוני ודימיטאר ברבאטוב. "המשחקים עם ארסנל תמיד היו תחרותיים", אמר פרגוסון לקראת המשחק, "ונגר כעס בתחילת העונה שבשניים-שלושה משחקים היריבות שיחקו כדורגל פיזי מדי, אבל מאמנים בליגה אמרו לי שארסנל משחקת כיום בצורה מאוד קשוחה, והם הכי פיזיים מאז ימי מרטין קיון".

"כשארסן הגיע לאנגליה הוא לא אימץ את המסורת, אבל אני שמח לומר שהוא בא למשרדי בקביעות אחרי המשחקים בינינו כדי לשתות יחד כוס יין", הוסיף פרגוסון, והשאלה היא מי יחייך בעת השקת הכוסות ומי יעמוד בפנים עגומות.

פרגוסון אולי משדר נינוחות וביטחון עצמי, אבל השדים האדומים חייבים ניצחון הערב כדי לחזור למקום הראשון בליגה, כיוותר להם משחק חסר לאחר ההתמודדות. מנצ'סטר יונייטד טרם הפסידה העונה בליגה, ובקבוצה לא יסתפקו רק בשמירה על המאזן היפה, אלא רוצים שלוש נקודות יבהירו לארסנל כי היא עדיין לא מספיק טובה כדי לאיים על השדים האדומים.

קפטן ארסנל ססק פברגאס והקשר אבו דיאבי סבלו מפציעות, וארסן ונגר יחכה עד לרגע האחרון לפני שיחליט אם לפתוח איתם. מי שלא ישחקו הם מנואל אלמוניה (פציעה ביד), עמנואל פרימפונג (פגיעה בברך) ותומס ורמילן (גיד אכילס). ונגר צפוי לפתוח עם נאסרי, ארשבין וצ'מאק בחוד, כשסונג, קלישי ודנילסון בקישור.

"אנחנו יכולים להוכיח לעולם כמה אנחנו חזקים אם ננצח את מנצ'סטר יונייטד", אמר ונגר לקראת העימות, "אנחנו צריכים לשחק מבלי לחשוב על החולשות של מנצ'סטר או שלנו. הקבוצה שלי מוכנה ודרוכה לקראת המשחק, אני יודע כמה הם רעבים להצלחה ואני בטוח שזה יתפרץ במגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully