וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: תל אביב ממשיכה לשעוט

הסייברס פירקו את חיפה 12:54 ועדיין ללא הפסד. ניצחון גם לפיונירס על הרצליה ולליונס מירושלים על באר שבע

שלושה משחקים התקיימו במחזור החולף של ליגת הפוטבול בישראל, שלושתם הסתיימו בתוצאות חד צדדיות. הליונס מירושלים דרסו את הנחיל השחור מבאר שבע 6:36.חזרתו של איתי אשכנזי, הקוורטרבק הירושלמי, מפציעה הייתה מכרעת, כשהוא מעורב בכל חמשת הטאצ'דאונים של קבוצתו, ויחד עם הרוקי בנימין שולץ שכיכב לא השאירו לאורחיהם מהדרום שום סיכוי.

המשחק השני הפגיש את תל אביב פיונירס עם הרצליה האמרס. הפיונירס חזרו למאזן של 2:2 עם ניצחון מוחץ 18:56 על הקבוצה החדשה מהרצליה. חיים שיף עם שלוש מסירות לטאצ'דאון, שתיים מהן ליוני רובין. חזרתו למגרשים של שמואל אוניל, שאימן עד המשחק הזה, לא ממש תרמה למצב הרוח של ההרצליינים. אוניל כבש שני טאצ'דאונים בעצמו. " זוהי הרגשה מצוינת לחזור ללבוש את המדים", סיפר אוניל, "הרבה יותר כיף לשחק מלאמן ולנצח ככה עם הקבוצה, זהו יום מאושר לכולנו".

המשחק האחרון של המחזור שוחק בשיאה של הסופה, כשתל אביב-יפו סייברס מחצה את חיפה אנדרדוגס 12:54. הסייברס שוב הראו לכולם איזו קבוצה מצוינת הם, כשבסוף המשחק צברו 249 יארדים מול 18 בלבד של החיפאים.

במחזור הקרוב של ליגת הפוטבול בישראל ייערכו שני משחקים: מורדי יהודה יארחו את הנחיל השחור מבאר שבע ביום חמישי באצטדיון קראפט בירושלים, ובמוצ"ש הקינגס מירושלים ינסו את מזלם אצל הסייברס מתל אביב במגרשם החדש בנווה גולן.

הבית הצפוני

1. תל אביב סייברס 0:4
2. תל אביב פיונירס 2:2
3. הרצליה האמרס 2:2
4. חיפה אנדרדוגס 4:0

הבית הדרומי

1. ירושלים ליונס 1:3
2. מורדי יהודה 1:3
3. ירושלים קינגס 3:1
4. הנחיל השחור באר שבע 3:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully