וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נראה שכרמלו מתמקד בניקס

הפורוורד קיבל סטנדינג אוביישן מהקהל בגארדן, ולפי ESPN אמר לדנבר כי יחתום רק על עסקה שבסופה יעבור לניו יורק

ניו יורק ניקס לוהטים בימים אלו, והלילה (בין ראשון לשני) רשמו שחקניו של מייק ד'אנטוני ניצחון שמיני רצוף, כשגברו 125:129 על דנבר. אמארה סטודמאייר וחבריו פגשו פנים אל פנים את כרמלו אנתוני, האיש שחרושת השמועות סביבו לא פוסקת, והוא עשוי ללבוש את מדי הניקס עוד העונה או בסופה.

ב-ESPN מדווחים היום (שני) שכרמלו אנתוני אמר להנהלת דנבר כי הוא רוצה לעבור רק לניו יורק ולא לאף קבוצה אחרת, וכי לא יחתום על שום הארכת חוזה או עסקה אם לא יובטח לו שישחק בניקס. אחרי המשחק בין הניקס לנאגטס נשאל מלו אם לדעתו דנבר תעביר אותו לקבוצה שאינו רוצה בה, והוא השיב: "אני לא חושב שזה יקרה".

הלילה קיבל אנתוני סטנדינג אוביישן מהקהל במדיסון סקוור גארדן, מעין קבלת פנים חמה עבור מי שמסומן כטרייד שיקפיץ את מניית הניקס. "כולם צועקים 'מלו, אנחנו צריכים אותך בניו יורק', ברור ההרגשה היא טובה כשאתה יודע שרוצים אותך, רוצים שתייצג את הקבוצה שלהם ואת העיר שלהם, ככה אני מתייחס לזה", אמר אנתוני.

ניו ג'רזי מאוד מעוניינת באנתוני, ומוכנה להעביר תמורתו לדנבר את דרק פייבורס, טרוי מרפי ושתי בחירות דראפט ראשונות. אבל העסקה רחוקה מלהתממש, ומי שירצה יוכל לראות בזה הוכחה נוספת לכך שמלו לא ישחק מערבית לנהר ההדסון, אלא, אולי, במנהטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully