וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחנה: "טורניר החורף משמש במה לפריצה קדימה"

המאמן מתכונן לטורניר עם נבחרת הנוער ב': "נתנסה בשיטת המשחק שלנו ובכל אותם דברים שתרגלנו עד כה באימונים"

טורניר החורף לנבחרות עד גיל 16 הסתיים אתמול (ראשון) באילת, אולם כבר היום יחל טורניר החורף במסגרת הגיל השנייה שלו - לנבחרות עד גיל 18. הטורניר יזמן לקהל הישראלי הכרות ראשונה עם שחקני נבחרת נוער ב' של ישראל. המאמן אלי אוחנה לקח פסק זמן מנבחרת נוער א', שהעפילה לשלב העילית במוקדמות אליפות אירופה, ובמהלך חודש נובמבר הוא עסק בבחירת השחקנים הצעירים לטורניר החורף.

אוחנה, שהחל את דרכו הבינלאומית בטורניר החורף לפני כ-30 שנים, יודע מה החשיבות של טורניר זה עבור השחקנים הצעירים: "מדובר בנבחרת נוער חדשה, שהמטרה הראשונה שלה בטורניר החורף היא לרכוש ניסיון בינלאומי לקראת טורניר מוקדמות אליפות אירופה שיתקיים באוקטובר 2011. טורניר החורף טוב לנבחרת - הוא מרגש ובעיקר מאתגר אותנו.

"כבר במשחק הבכורה מקבלים השחקנים הזדמנות להתמודד עם יריבות חזקות ואיכותיות מהרמות הגבוהות בעולם", המשיך המאמן. "מול הנבחרות האלה נתנסה בשיטת המשחק שלנו, במערך ובכל אותם דברים שתרגלנו עד כה באימונים. יש חשיבות רבה להתמודדות נגד שחקנים, שהתחרותיות והשאפתנות שלהם גבוהה במיוחד. מניסיון העבר למדנו שהיחס של הנבחרות האורחות לטורניר החורף רציני כאילו מדובר באליפות אירופה עצמה".

אוחנה הוסיף: "אנחנו רוצים ללמוד כדורגל ומכובד לעשות זאת מול יריבות בסדר גודל של ארה"ב, גרמניה וצרפת. אנו רוצים לראות, ללמוד וכמובן לקחת טיפים מקצועיים מהנבחרות הללו כדי ליצור מודל טוב משלנו. חשוב להבין שהשחקנים הינם בגילאים שונים ומשנתונים שונים, לכן לא ניתן עכשיו להצביע על שמות השחקנים אשר יהוו הבטחה להמשך. כמובן שחשוב להבחין בין נבחרת נוער ב' לבין נבחרת הנוער ששיחקה לפני למעלה מחודש במוקדמות אליפות העולם בליטא. מבחינה מקצועית, כל משחק בטורניר הינו אתגר עבור השחקנים שלנו, שיודעים שטורניר החורף שימש ומשמש במה לפריצה קדימה".

  • עוד באותו נושא:
  • אלי אוחנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully