וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "לא מבין את היחס לרונאלדו"

מאמן ריאל מאוכזב מהתייחסות של היריבות ואוהדיהן לפורטוגלי, וכועס על השופטים: "מוציאים לנו יותר כרטיסים מלאחרים"

ה-0:5 הקליל שלה על ריאל סוסיאדד אמש (ראשון) היה הניצחון התשיעי ברציפות של ברצלונה בליגה ויחס השערים שלה עומד על 8:46. כרגע קשה לראות מי יכולה לעצור את בארסה בדרך לעוד אליפות, אבל הבאה בתור שתנסה לעשות זאת היא אספניול, שטרם שמטה ניקודה בבית ובשבוע הבא תארח את היריבה העירונית השנואה.

"היתרון שיש לי על פני כולם הוא בכך שאני יכול לראות את השחקנים כל יום באימונים. זו זכות לעבוד איתם", השתפך פפ גווארדיולה אחרי המשחק, "זו עונה בה אנחנו משחקים טוב יותר מאי פעם. אנחנו משתפרים ככל שהזמן עובר. אני מעריץ את החבר'ה על ההמשכיות וההתמדה שלהם".

מאמן סוסיאדד, מרטין לסארטה, הודה בחוסר האונים של קבוצתו ובחוסר היכולת שלה להוות יריבה: "הדבר הראשון בכדורגל הוא להאמין ביכולת שלך ולנו לא היה את זה. יש הבדל בין הפסד 3:0 להפסד 5:0, אבל אנחנו לומדים. עדיין חסרה לנו תחרותיות, אבל זה יגיע. פגשנו קבוצה עם שחקנים ברמה עולמית. הם גורמים לך לעבוד קשה, הם מפעילים הרבה לחץ. כמעט היינו צריכים לבקש מהם רשות להחזיק בכדור".

מרסלו ואלונסו ייעדרו נגד סביליה

גם ריאל מדריד ניצחה אתמול, 1:3 את סראגוסה, אבל ז'וזה מוריניו עסק דווקא בעיקר בתלונות והיה מאוכזב מכך שמרסלו וצ'אבי אלונסו ספגו כרטיסים צהובים ולא ישחקו נגד סביליה: "אני לא כועס עליהם, אלא על המצב. קל לתת כרטיסים לשחקנים של ריאל מדריד ולקבוצות אחרות מוציאים פחות. נראה כאילו לשחקנים של ריאל מדריד אסור להביע כל מחאה, בעוד לשחקנים אחרים מותר. כמו שלמאמנים מסויימים מותר לצאת מהאזור הטכני ולאחרים אסור".

מוריניו גם התלונן על הדרך בה שחקני היריבות ואוהדיהן נוהגים בכריסטיאנו רונאלדו, שאתמול כבש את שער הליגה ה-17 שלו העונה: "כריסטיאנו הוא פנומן וקשה לי להבין את הדרך בה מתייחסים אליו. הוא שייך לאוהדים שיכולים לצפות בו מדי שבוע. הוא נותן שואו, אבל לא זוכה להגנה מאוהדים, שחקנים יריבים ושופטים. ולמרות זאת, הוא כבש את אחד מהשערים הכי יפים שלו".

על המשחק הבא הוסיף המאמן: "אנשים חושבים שנאבד נקודות נגד סביליה כי נחסר כמה שחקנים, אבל נראה מה יהיה. יהיו 11 שחקנים על המגרש והקהל ידחוף אותם. אנחנו רוצים לצאת לפגרת חד המולד עם ניצחון ונצטרך להגיע חזקים לשני המשחקים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully