וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאמינו או לא: לגרנט נמאס מהתירוצים

מנג'ר ווסטהאם משנה כיוון: "מספיק להגיד 'שיחקנו טוב, אבל...' אני צריך להוביל ולהראות אופי, זה הזמן לקחת נקודות"

לאחר לא מעט מהפסדיה העונה, אברהם גרנט מיהר לציין כי ווסטהאם שיחקה טוב, ולא היתה ראויה לאותו איבוד נקודות. הערב (שני) נראה שהמנג'ר הישראלי החליט לנקוט בגישה אחרת, אולי בשל ההפסד 3:1 למנצ'סטר סיטי בשבת, ששוב שם את עתידו תחת סימן שאלה גדול. "הגיע הזמן להפסיק ולהגיד 'שיחקנו טוב אבל...'", אמר גרנט. "אם אני מבקש מהקבוצה להיות חזקים ולהראות אופי, אני צריך להיות הראשון שיעשה את זה. אני צריך להוביל, להיות חזק ולהראות אופי", הוסיף המנג'ר הישראלי הנחוש.

הפטישים נמצאים במקום האחרון בטבלה, מרחק ארבע נקודות מהקו האדום וגרנט יודע שארבעת המשחקים הקרובים של הקבוצה, מול כמה מיריבותיה הגדולות בתחתית, עשויים להיות קריטים - גם עבורו, גם עבורם. "זה הזמן שלנו לקחת נקודות, אנחנו מתקרבים לאמצע העונה ובעוד שיש זמן להתאושש צריך להתחיל לשנות דברים. זה לא יהיה קל, אבל אנחנו יכולים לעשות זאת".

מוקדם יותר, כשידבר עם ה'דיילי מירור', טען גרנט שהשינוי עשוי לבוא ממקום אחר - מהכיוון הכלכלי. "עם 10 מיליון ליש"ט נוכל לעשות המון, נוכל להביא שחקנים טובים יותר. בדרך כלל ינואר הוא לא זמן טוב להשקיע, אבל ברור שאנחנו חייבים לצרף שחקנים, שחקנים מסוכנים", אמר הישראלי. "יש לנו פצועים ואנחנו לא יודעים אם נצטרך לעבות את הסגל או לא, צריך להחליט לגבי מספר סוגיות בינואר, אבל גם אם לא יהיו לנו פצועים ונהיה כשירים בכל העמדות, בכל זאת נרצה להתחזק. אם הבעלים ייתנו לי 10 מיליון ליש"ט לחיזוק זה יהיה מצוין".

עדכון ראשון: 09:26

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully