וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכוס פייזר חתם במכבי אשדוד

13.12.2010 / 8:47

הסנטר-פורוורד, 32, 2.03 מטר, ששיחק במכבי ת"א בעונת 2007/8 ושוחרר בגלל פציעה קשה, צפוי לנחות ביום שלישי

אקס מכבי תל אביב, מרכוס פייזר, חתם הלילה (בין ראשון לשני) במכבי אשדוד וצפוי להגיע לישראל כבר מחר. פייגר, 32, 2.03 מטר, נבחר במקום הרביעי בדראפט ה-NBA בשנת 2000 ואחרי ארבע שנים במדי הבולס, הוא שיחק גם במילווקי וניו אורלינס. ב-289 משחקים בליגת הכדורסל הטובה בעולם רשם ממוצעים של 9.6 נקודות למשחק ו-4.6 ריבאונדים למשחק.

בקיץ 2007 חתם במכבי תל אביב לשתי עונות, הפך לשחקן מרכזי בקבוצה והעמיד ממוצעים של 13.8 נקודות ו-4.7 ריבאונדים למשחק, אבל נפצע בצורה קשה בברכו במשחק נגד אולימפיאקוס ביורוליג ואחרי שהתקשה לחזור לעצמו, שוחרר. לאחרונה שיחק בפורטו ריקו.

מנהלה המקצועי של הקבוצה, עו"ד שי האוזמן, אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אנחנו לא יכולים להסתיר את ההתרגשות נוכח ההחתמה הזו, הוא שחקן כדורסל מצוין ואדם מיוחד בעל שיעור קומה, אנחנו מאמינים ומקווים שפייזר יוכל לתרום לנו גם על הפרקט וגם מחוצה לו. ההחלטה על הצירוף שלו נעשתה לאחר שיחה טלפון ארוכה שקיימתי איתו ונוצרה כימיה טובה בינינו, אי אפשר היה שלא לשים לב להתרגשות של פייזר לגבי החזרה לישראל, עכשיו נותר לראות איך הוא יצליח לשדרג אותנו ואין לנו ספק שהוא יעשה את זה. חשוב לזכור שפייזר הוא לבטח אחד מהזרים הכי גדולים שהגיעו לישראל ולבטח הגדול ביותר שהגיע לאשדוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully