וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי: "ההפסד לאייאקס עשה לנו טוב"

מילאן תסיים את 2010 במקום הראשון והמאמן היה מרוצה מהאפקט שיצר ההפסד בליגת האלופות: "השחקנים הגיבו מייד"

בתום המחזור ה-16 בליגה האיטלקית אמש (ראשון) מתברר שהחזרה של מילאן לעניינים בזירה המקומית היא עובדה מוגמרת. הרוסונרי ניצחו בבולוניה 0:3 בצהריים והניצחון של יובנטוס 1:2 על לאציו מאוחר יותר, קבע שלרוסונרי יתרון 6 נקודות בפסגה ושהם בכל מקרה ייצאו לפגרת החורף בשבוע הבא כשהם במקום הראשון ולובשים את גלימת המועמדת הבכירה לסקודטו.

החדשות הטובות הללו הגיעו מספר ימים אחרי הפסד ביתי 2:0 לאייאקס בליגת האלופות במשחק שנערך לפרוטוקול והמאמן, מסימליאנו אלגרי, התייחס לכך: "למעשה ההפסד לאייאקס היה טוב לנו כי למרות שהמשחק הזה לא קבע כלום, הוא יכול היה לפגוע בנו מנטלית. במקום שזה יקרה, השחקנים הגיבו בצורה ההפוכה ובצורה מיידית. עכשיו נפגוש את רומא - משחק מאוד קשה לסגור איתו את 2010".

מי שהצטיין אתמול פעם נוספת הוא אנדראה פירלו, שנהנה בעמדה יותר קדמית כעושה משחק ומנצל מצוין את ראיית המשחק והיכולת הטכנית שלו. "אני חושב שזה טוב יותר עבורו", הוסיף אלגרי, "כשאמברוסיני משחק כקשר אחורי הוא נותן יותר ביטחון להגנה והתפקיד של פירלו מאפשר לו לנוע יותר על המגרש ולהיות יותר יצירתי. הוא מאוד נהנה בעמדה הזו".

הרוסונרי ניצחו גם לפני שבוע 0:3, אז את ברשיה, כשסדר הכובשים אז ואתמול הוא זהה: בואטנג-רוביניו-זלאטן. החולייה הקדמית נראית טוב, כל החלקים מתחברים, אבל בקבוצה גדולה עם סגל רחב תמיד יש מי שנעלם בתקופה של הצלחה. במילאן מדובר ברונאלדיניו, שפתח על הספסל ב-8 מ-9 המשחקים האחרונים של הקבוצה, מה ששוב הביא לדיבורים על עזיבה שלו בינואר. "רונאלדיניו יישאר עד סוף העונה", הצהיר אלגרי, "נכון שהוא לא משחק הרבה כרגע, אבל בקרוב יגיע הזמן בו הוא יהיה חשוב לקבוצה".

ביובנטוס מרוצים מאוד מהניצחון על לאציו (1:2) ונשיא הקבוצה אנדראה אניילי מרוצה מאו מאיך שקבוצתו נראית בסרייה A. "כל השחקנים שופתים ליובנטוס הזאת, אבל רק 11 יכולים לשחק", אמר אניילי, "כולם נותנים מעצמם, וקבוצות שיש בהן שחקנים עם אופי מגיעות רחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully