וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבז: "מערכת היחסים שלי עם ההנהלה אינה ברת תיקון"

קרלוס טבז מחריף את המלחמה עם סיטי, מתעקש לעזוב ומבהיר: "אין לי בעיה עם מאנצ'יני". אנצ'לוטי מרוצה מה-1:1 עם טוטנהאם

עכשיו זה רשמי. הרומן בין קרלוס טבז למנצ'סטר סיטי מתקרב לסיומו. החלוץ הארגנטינאי פרסם הערב (ראשון) הודעה רשמית בה ציין כי הוא מעוניין להשתחרר מהקבוצה בגלל מה שהוגדר על ידיו "מערכת יחסים עכורה שאינה ניתנת לתיקון עם מנהלים ואנשים במועדון". טבז טען כי אין סכסוך אישי בינו לבין המנג'ר רוברטו מאנצ'יני וביקש להודות לבעלים, שייח מנסור, על התמיכה וההבנה.

ההודעה של טבז מגיעה כתגובה להחלטת הנהלת מנצ'סטר סיטי לדחות את בקשות העזיבה שלו. בהנהלת המועדון האשימו את השחקן ונציגיו בחמדנות: במהלך החודשים האחרונים, המועדון קיבל מספר פניות מנציגיו של קרלוס לדון מחדש בחוזה שלו, לשפר את התנאים ולהאריך אותו בשנה נוספת. לפי המדיניות של המועדון, "אנחנו לא דנים עם שחקנים על חוזים במהלך העונה. לקרלוס יש חוזה לחמש עונות במועדון, נותרו לו שלוש שנים וחצי והוא השחקן בעל השכר הגבוה ביותר במנצ'סטר סיטי. הבקשה שלו היא מצערת, לא מתקבלת על הדעת ומסיחה את הדעת, אך המועדון יישאר מרוכז במשחקים שעומדים לפנינו. אנחנו משאירים לקרלוס דלת פתוחה לחזור בו".

אלא שלא רק שטבז לא חזר בו, אלא הוא העלה את המלחמה מדרגה: "מאז שחתמתי במנצ'סטר סיטי, נהניתי לשחק עבור האוהדים", כתב. "הם קיבלו אותי בצורה נהדרת למועדון ואני מצטער שהדברים הגיעו למצב הזה. האוהדים ראויים להצלחות על התמיכה שלהם והמועדון בר מזל שיש לו אוהדים שכאלה. כל מי שראה אותי משחק במדי הסיטי לא יכול לפקפק במחויבות שלי בכל פעם שלבשתי את החולצה.

"עם זאת, אני יכול לאשר שביקשתי מהיו"ר להשתחרר מהמועדון. אני צריך לנקות את הראש ולחשוב כי אני נמצא בשלב חשוב בקריירה. אני מרגיש משהו כבר תקופה ארוכה והקדשתי שעות למחשבה על הנושא. רציתי לעזוב כבר בקיץ, אבל שוכנעתי לחזור לקבוצה. לצערי, המצב לא השתנה".

טבז תקף חלק מחברי ההנהלה: "אני מתנגד לטענה שלהם שאני מושפע מאחרים. זו ההחלטה שלי ושלי בלבד. חבל לי שבהנהלה מנסים להציג את העזיבה שלי באור אחר. מערכת היחסים שלי עם מנהלים ואנשים אחרים במועדון לא ברת תיקון. אני לא רוצה להרחיב בנושא, אבל אמרתי למי שצריך. חשוב להבהיר שאין לי בעיה אישית עם מאנצ'יני".

החלוץ התייחס גם לעניין הכספי: "קיבלתי הצעה לחוזה משודרג, אבל ההחלטה שלי לא קשורה לכסף והבהרתי את זה להנהלה והצוות. ההצעה של הבעלים הייתה נדיבה ואני רוצה להודות לו על התמיכה וההבנה".

אנצ'לוטי: "עלינו על המסלול הנכון"

טוטנהאם וצ'לסי נפרדו הערב ב-1:1 דרמטי בווייט הארט ליין, ועל אף ששתי הקבוצות איבדו שתי נקודות, על אף שטוטנהאם איבדה יתרון 0:1 והזדמנות לדרדר עוד יותר את מצב הרוח של האלופה, ועל אף שצ'לסי לא ניצלה את ההזדמנות להעפיל זמנית למקום הראשון - שני המאמנים מרוצים.

"היה חשוב מאוד מבחינתנו לנצח, ובאמת הגיע לנו לנצח, אבל בסוף זה לא קרה", אמר מאמן צ'לסי קרלו אנצ'לוטי, שראה את דידייה דרוגבה מחמיץ פנדל בדקה ה-90, "אני חושב שאנחנו בדרך הנכונה, והמשחק הזה מראה שחזרנו למסלול הנכון. שיחקנו טוב, פתחנו טוב, וגם כשהיינו בפיגור לא איבדנו את קור הרוח והמשכנו לשלוט במשחק. היינו קרובים מאוד לניצחון, והיינו ראויים לו, אבל ננצח את המשחק הבא".

דרוגבה החטיא את הפנדל המכריע, על אף שהבועט הקבוע פרנק למפארד היה על המגרש, כשהקפטן חוזר למגרשים אחרי תקופה ארוכה. "למפארד לא בעט את הפנדל, בגלל שהוא לא היה חם ולא התאמן באופן סדיר. דידייה החמיץ את הפנדל, אבל היה לו משחק טוב והוא כבש שער יפה", הסביר אנצ'לוטי.

מנגד, גם הארי רדנאפ לא מתלונן, על אף שהוא וקבוצתו היו קרובים לניצחון שהיה מקרב אותם מאוד לפסגה. "הם לחצו אותנו במחצית השנייה", הודה רדנאפ, "הם היו בגישה התקפית והסתערו קדימה, ואנחנו נסוגנו אחורה. אמרתי לשחקנים שאנחנו חייבים להישאר אופטימיים, אבל כל הכבוד לצ'לסי, היא האלופה והיא לא מוותרת. היה משחק טוב, הם תקפו ואנחנו הגבנו בהתקפות. זה רק הוכיח לנו שאנחנו חזקים כמו כל קבוצה אחרת בליגה הזאת, וזה רק יחזק אותנו לעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully