וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "אם יכולתי לפצות את האוהדים הייתי עושה זאת"

12.12.2010 / 23:15

מאמן מכבי תל אביב זעם על איבוד היתרון הגדול שהיה לקבוצתו נגד מכבי חיפה: "לא רואה סיבה למסיבה אחרי משחק כזה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

את המשחק הערב (ראשון) בין מכבי תל אביב ומכבי חיפה ביד אליהו ניתן בקלילות לחלק לשניים: שלושת הרבעים הראשונים, והרבע האחרון. 30 הדקות הראשונות היו שייכות לצהובים, שהובילו בהפרשים שנעו בין 20 ו-30 נקודות, בעוד ברבע האחרון חיפה נזכרה להתעורר, החלה לנגוס ביתרון, ולבסוף הפסידה 101:92 בלבד. סגנית האלופה, מנגד, רושמת ניצחון ליגה שמיני וממשיכה את המומנטום המצוין מהיורוליג. ביום חמישי מחכה לדייויד בלאט ושחקניו מפגש ביתי עם חימקי מוסקבה שיהיה לפרוטוקול בלבד, אך כפי שמכבי תל אביב משחקת השנה קשה לדמיין את הצהובים מוותרים על התענוג לדרוס קבוצה נוספת.

פניני: "אסור להוריד את הרגל מהגז"

"כל הכבוד לחיפה שלא ויתרו והמשיכו לשחק", החמיא בסיום דייויד בלאט לחברו ועמיתו, אלעד חסין. "זו קבוצה עם הרבה כישרון שצריכה לעלות בטבלה, אני גם מאמין שהם יעשו את זה וינצחו עוד הרבה משחקים". לאחר מכן עבר בלאט לדבר על קבוצתו שלו, והוא כלל לא היה נשמע מרוצה מנפילת המתח בסיום הרבע השלישי ומרבית הרבע האחרון: "אנחנו, מבחינתנו, צריכים להתנצל בפני האוהדים שבאו במזג אוויר כזה וראו אותנו רק ב-15 דקות. אם היה אפשר לפצות את האוהדים על יתר 25 הדקות הייתי עושה זאת, אני פשוט לא יודע איך. אני לא רואה פה שום סיבה למסיבה אחרי משחק כזה. אנחנו קבוצה עייפה, אך למרות שאני לא מרוצה מהסוף אני חייב להגיד שאני מסתכל לאירופה ורואה מה קורה לקבוצות אחרי יורוליג, הן מפסידות משחקים בסוף שבוע לכל מיני קבוצות בינוניות".

הרגע הקשה של מכבי תל אביב היה כמה דקות לסיום, כאשר סופוקליס שחורציאניטיס נפל בצורה לא טובה על הפרקט ונפגע בברכו. הסנטר היווני התקשה מאוד לדרוך על רגלו, נלקח לצילום בבית החולים אך מהבדיקות מסתבר שהוא לא סובל מפגיעה ברצועות.

בכלל, הצהובים סובלים ממכת פציעות לא קטנה: כששחורציאניטיס מעד, הוא נפל על רגלו של גיא פניני שסבל מפציעה בבוהן. פניני נלקח גם הוא לבית החולים, אך הוא לא סובל משבר או סדק. אם מוסיפים לפציעות הללו את המחלה של טל בורשטיין והפציעה בכתף של יניב גרין, וכמובן את דלקת הריאות ממנה סובל ריצ'ארד הנדריקס, מובן כי העבודה של בלאט כעת לא פשוטה.

עוד לפני שנלקח לצילום, אמר פניני: "התחלתי טוב את המשחק יחד עם כל הקבוצה, זה בא לידי ביטוי גם מבחינת קליעה. יותר חשוב שניצחנו וסיימנו במקום הראשון בסיום הסיבוב, אנחנו צריכים להישאר מקצוענים למרות שיש לנו כרגע רק משחקים לפרוטוקל. אם נוריד את הרגל מהגז ולא נעבוד אז כשנצטרך את זה באמת בטופ 16 זה לא יהיה קל. אנחנו רוצים לשמור על אותה רמת אינטנסיביות וקצב באימונים, אפילו אם המשחקים פחות חשובים".

חסין: "ההתנהלות של פיב"א היא שערוריה"

מנגד, אלעד חסין לא ממש ידע מה לקחת מהמשחק הזה - את הפתיחה האיומה והמשפילה, או את הרבע האחרון המכובד בו קיצצה קבוצתו את ההפרש המפלצתי. "כדי להיות אופטימי, אני מסתכל על הרבע האחרון או על המחצית השנייה, נצטרך לשחזר את הרבע האחרון בהמשך. פתחנו בחוסר ריכוז ועם יותר מדי כבוד למכבי, הם הריחו דם ובאו לטרוף. דיברנו על עצירת הקלעים שלהם והם קלעו שבע שלשות, אז זה אומר הרבה. עכשיו אנחנו מתעסקים במשחקים הבאים. יש לנו עוד הרבה עבודה, אני לא מחפש תירוצים. נחפש איך להתחזק".

חסין התייחס לכך שכולל המשחק הערב קבוצתו תחווה חמישה משחקים בתשעת הימים הקרובים, ודיבר על ההחלטה להירשם השנה למפעל היורוצ'אלנג', בו תשחק פעמיים השבוע (בשל דחיית המשחק מול חימיק יוז'ני. "תמכתי מאוד בזה שהלכנו לאירופה אבל כל ההתנהלות של פיב"א היא שערוריה בעייני. לא יכול להיות שקבוצה מאבדת דרכונים, לא מגיעה למשחק ומי שנענש זה אנחנו. בסוף אנחנו מגיעים למשחק בבית מול חולון כשאנחנו אחרי שלושה משחקים בפחות משבוע. ננסה לשמור את השחקנים טריים, נבוא מוכנים ברמה הטקטית ומה שיהיה יהיה".

מרקו קילינגסוורת', מנקודות האור הבודדות של חיפה הערב, דיבר על הקאמבק בסיום: "האמנו לאורך כל המשחק שנוכל לחזור אליו, אפילו אחרי הרבע הראשון. אנחנו צריכים לעבוד יותר על הריכוז שלנו, ומביטים הלאה לעבר המשחקים הבאים שלנו. המאצ'-אפ עם סופו היה טוב, הוא שחקן גדול מאוד, הוא הקשה עליי מאוד אבל נהנתי מאוד מהמאצ'-אפ איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully