וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק בין בני יהודה להפועל ת"א ייערך ביום ד'

13.12.2010 / 10:59

בהתאחדות פעלו לפי התקנון והשתיים תפגשנה שוב בעוד יומיים (20:00, ספורט1). דמאיו: "לא נערער על ההחלטה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בהתאחדות לכדורגל התייעצו הבוקר (שני) לגבי המועד החדש לקיומו של המשחק בין בני יהודה להפועל תל אביב, שהופסק אמש (ראשון) בשל הגשם הכבד ותנאי המגרש הקשים, והחליטו לפעול לפי התקנון ולקיים את המשחק החוזר בין השתיים ביום רביעי הקרוב (15 בדצמבר). המשחק יחל ב-20:00 וישודר בספורט1.

מנכ"ל בני יהודה, משה דמאיו: "התקנון קובע כי המשחק צריך להתקיים ביום רביעי, ונפעל לפי התקנון. נשחק נגד מכבי פתח תקוה בשבת, כפי שנקבע מראש. לא נערער על ההחלטה ועל התקנון".

אמש, אחרי 45 דקות חסרות ערך ספורטיבי, תחם גשם כבד וריצה חסרת תכלית בין השלוליות, החליט השופט אלי חכמון להפסיק את המשחק בין בני יהודה להפועל תל אביב במסגרת המחזור ה-14 של ליגת העל.

כולם מתכוננים למשחק החוזר

אמש, אנשי שתי הקבוצות לחצו על השופט עוד לפני שריקת הפתיחה לפסול את המשחק, אך הוא החליט לאשר את קיומו בכל זאת. בהפסקה, לאחר התייעצות עם אנשי ההתאחדות, נענה חכמון לבקשה והודיע על הפסקת המשחק, לשמחת השחקנים והאוהדים שברחו מהמגרש.

חזי מגן, יו"ר בני יהודה, התייחס להחלטת השופט: "כשהמשחק החל אפשר היה לשחק, אבל בחלק האחרון של המחצית הראשונה המגרש כבר היה מוצף. צריך לשחק במזג אוויר יותר נוח. אנחנו מקבלים את ההחלטה ונתכונן למשחק החוזר".

המאמן דרור קשטן אמר: "היו צריכים לשקול את זה מלכתחילה ולא לתת למשחק להיות משוחק במשך 45 דקות. במהלך כל הדקות היה בלתי אפשרי לשחק כדורגל. בסך הכל, ההחלטה היא נכונה, אבל היא הייתה יותר נכונה אם המשחק לא היה מתקיים כי לא היה לו ערך ספורטיבי".

גם אלי גוטמן הסכים עם הקולגה: "החלטה נבונה, אי אפשר לשחק כדורגל. כדורגל זה שואו לקהל. כאן הכדור נעצר והיו פה ברקים שאלוהים ישמור. אנחנו מדינה של קיץ ויהיו לנו מספיק ימים שאפשר יהיה לשחק את המשחק הזה. אני יכול לנסות להבין את השופט כי המשטח נראה על פניו ירוק. אבל מהדקה ה-30 שהתחיל המבול והמגרש כולו מוצף, לא היה ערך ספורטיבי למשחק".

מנהל האצטדיון ניר פרצלינה הסביר את הדברים מנקודת מבטו: "במצבים כאלה לא היה צריך להתחיל את המשחק. היה פה מבול נוראי ובסביבות הדקה ה-35 הגיע מטח של ברד, עכשיו המגרש יבש ואפשר לשחק, אבל לא צריך לשחק. ידענו מה יהיה בהמשך המשחק, זה היה מיותר וחבל שכולם, השחקנים והאוהדים, סבלו 45 דקות. זה לא בושה, כל העיר מוצפת וגם לבלומפילד יש מגבלות. הוא לא עמד ב-100 מילימטר גשם כמו שהוא לא תוכנן לעמוד בכמות כזאת".

עדכון ראשון: 21:22, 12/12/10
עדכון אחרון: 10:59, 13/12/10

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully