וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון כבר במקום השלישי

סגנית האלופה שכחה מהתיקו עם הפועל תל אביב והמשיכה בהתקדמות בעזרת 0:2 קל מול טולוז. 0:2 לסנט אטיין במונאקו

חמישה ימים אחרי התיקו הביתי עם הפועל תל אביב בליגת האלופות, ליון שוב הופיעה הערב (ראשון) לעיני הקהל הביתי שלה בסטאד דה ז'רלאן ונתנה להם הפעם קצת יותר סיבות לחייך. סגנית האלופה לא התקשתה לנצח 0:2 את טולוז ועלתה למקום השלישי, רק שתי נקודות פחות מליל הראשונה.

ז'רמי טולאלן ויוהאן גורקוף הפצועים שוב נעדרו מהרכב ליון, אבל ליסנדרו לופז המשיך ברצף ההבקעות שלו. החלוץ הארגנטינאי כבש כבר בדקה החמישית בנגיחה מקרוב את השביעי שלו העונה בליגה. הבליץ של ליון נמשך עם החמצה של ז'אן מאקון ובעיטה לקורה של מישל באסטוס, ובדקה ה-35 היה זה בפטימבי גומיס שסיים מתפרצת עם השני. טולוז, שניצחה את שני משחקיה האחרונים בליגה, לא הצליחה לחזור ונותרה במרכז הטבלה. ליון כבר עם 10 משחקים ללא הפסד, חזק במאבק האליפות.

במשחק נוסף, סנט אטיין גברה בחוץ 0:2 על מונאקו. הקבוצה מהנסיכות ניצחה רק פעמיים העונה בליגה ושקועה עמוק בתחתית. הפעם היא הוציאה ממשבר את סנט אטיין, שסיימה את ארבעת משחקיה האחרונים בתיקו ולא ניצחה מאז הייתה במקום הראשון לפני חודשיים וחצי. לורן באטלס הוותיק היה האיש שהעלה את סנט אטיין ליתרון בדקה ה-19. בקארי סאקו סגר עניין עם שער בבעיטה חופשית בדקה ה-78.

לראן הייתה הזדמנות לעקוף בחזרה את ליון ולשוב למקום השלישי, אך היא סיימה ב-0:0 את משחק החוץ שלה בבורדו. ראן ניצחה בשבאן דלמאס רק פעם אחת בעבר, וזה קרה בדצמבר 2006. בורדו, שלא הפסידה בחמשת המחזורים האחרונים, לא נתנה לה להשיג את השני. שתי הקבוצות הציגו משחק טקטי ומיעטו לייצר מצבים, כשהאיומים הבודדים של יוהאן גופראן מבורדו לא פגעו במסגרת והותירו את התוצאה מאופסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully