וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה גברה על מיינץ 0:1

הקבוצה של מגאת ממשיכה במאמצי ההתאוששות הודות לשער של פרפאן. פרייבורג מחצה את מנשנגלדבאך המסכנה 0:3

המחזור ה-16 בבונדסליגה נפתח אתמול (שבת) כשדורטמונד השיגה את הניצחון ה-14 שלה עם 0:2 על ורדר ברמן. גם באיירן מינכן עשתה את העבודה שלה, כשהביסה 0:3 את סט. פאולי וקיבלה גם חדשות טובות כשבסטיאן שווינשטייגר הודיע כי החליט להאריך את החוזה שלו במועדון עד 2016. היום, כמיטב המסורת בגרמניה, ננעל המחזור עם שני משחקים. במפגש הראשון טיילה פרייבורג ל-0:3 מול מנשנגלדבאך האומללה, בעוד לאחר מכן השיגה שאלקה את נצחונה הרביעי בששת המשחקים האחרונים, כאשר גברה על מיינץ 0:1.

מיינץ - שאלקה 1:0

דומה שפרט לנפילה הקשה והתבוסה 5:0 לקייזרסלאוטרן, הקבוצה של פליקס מגאת מתחילה להתייצב ולהפיק משהו ממה שהפוטנציאל שלה שווה. שאלקה ניצחה 0:1 במיינץ והשיגה ניצחון רביעי בששת משחקיה האחרונים בכל המסגרות. בזכות כך, התרחקו ה"רויאל בלוז" מהתחתית הלוהטת ועלו עד למקום העשירי. מנגד, מיינץ ספגה הפסד שני ברציפות וחמישי בשבעת המחזורים האחרונים והיא רחוקה כבר 13 נקודות מדורטמונד הראשונה.

שאלקה השיגה הזדמנות ראשונה בדקה השמינית לאחר שכריסטיאן פוקס הכשיל את ג'פרסון פרפאן ברחבה. קלאס יאן הונטלאר בעט, אך כריסטיאן ווטקלו הצליח לזנק ולהציל את הקבוצה שלו. בדקה ה-30 הצליחה שאלקה להשיג את שער הניצחון לאחר שערבוביה ברחבה הסתיימה בבעיטה של חוסה מנואל חוראדו, שנבלמה על ידי ההגנה וחזרה לפרפאן שבעט חזק פנימה וקבע 0:1, תוצאה שנשמרה עד הסיום.

פרייבורג - מנשנגלדבאך 0:3

הקבוצה המפתיעה של העונה הצליחה לנצח בלי קושי מיוחד את המאכזבת של העונה והמדורגת אחרונה בטבלה. פרייבורג נהנתה מצד של פפיס סיסה הנפלא, שהשתווה לתאופניס גקאס בטבלת מלך השערים עם 13 כיבושים, ומשער נוסף של אוליבר בארת בדרך ל-0:3 שהעלה אותה עד למקום החמישי בליגה. מנגד, מנשנגלדבאך מסובכת ונותרה אחרונה עם 10 נקודות בלבד.

החגיגה של פרייבורג התחילה כבר בדקה ה-19 כשמסירת רוחב של מקסימיליאן ניקו הגיע לפפיס סיסה שנגח מקרוב נגד כיוון התנועה של שוער מנשנגלדבאך כריסטופר היימורת וקבע 0:1. הקבוצה של רובין דוט מצאה את השני בדקה ה-41, כשבעיטה של אוליבר בארת אחרי קרן נעצרה רק ברשת. השער השלישי הגיע בדקה ה-59 כשמסירת רוחב של יוליאן שוסטר הגיעה לסיסה, שנותר חמישה מטר מהשער. החלוץ הסנגלי עצר את הכדור בקור רוח מקפיא ושיחרר טיל אדיר לגג הרשת כדי לקבוע 0:3.

עדכון ראשון: 18:16

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully