וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טוטנהאם וצ'לסי נפרדו ב-1:1 דרמטי

דרוגבה איזן לאחר שער של פאבליוצ'נקו, אך החמיץ פנדל בתוספת הזמן והכחולים החמיצו הזדמנות לעלות לפסגה

הדרבי הלונדוני בין טוטנהאם לצ'לסי עמד במוקד משחקי הערב במחזור ה-17 בפרמיירליג, ובצדק מוחלט. השתיים אמנם נפרדו בתיקו 1:1, אך ייצרו משחק דרמטי במיוחד בתום 90 דקות לוהטות בכפור של לונדון. עוד לפני כן התקיימו שני משחקים נוספים. בראשון וולבס גברה 0:1 על בירמינגהאם בקרב תחתית, והותירה את ווסטהאם של גרנט מסובכת. לאחר מכן בולטון, ללא תמיר כהן ששוב לא נכלל בסגל, גברה 1:2 על בלקבורן במשחק דרמטי במיוחד.

טוטנהאם - צ'לסי 1:1

הכחולים של קרלו אנצ'לוטי יכלו לעלות למקום הראשון אם היו מנצחים בדרבי, אך בכושר בו הם נמצאים כרגע, נראה שהם מברכים גם על תיקו 1:1, בטח לאחר שחזרו מפיגור 1:0 מוקדם. מצד שני, לאחר החמצת הפנדל של דרוגבה בדקה ה-92, הם גם יכולים לצאת עם תחושת החמצה. אם יש דבר ממנו צ'לסי יכולה להתעודד זו העובדה שלמרות המשבר שעובר עליה, היא עדיין במאבק האליפות עם 31 נקודות ותישאר במרחק נקודה אחת בלבד ממנצ'סטר יונייטד וארסנל עד המשחק בין השתיים מחר בערב.

בדקה ה-15 עלו התרנגולים ליתרון, כשמסירת עומק של גארת בייל מצאה את ג'רמיין דפו בנבדל, אך הקוון לא הרים את הדגל והחלוץ האנגלי העביר לרומן פאבליוצ'נקו. החלוץ הרוסי עבר בקלות את טרי, הסתובב ובעט לפינה הקרובה. מהלך גדול של פאבליוצ'נקו, שכבש את שערו התשיעי העונה והעלה את טוטנהאם ל-0:1.

צ'לסי אמנם בתקופה גרועה ולא מסוגלת לשחזר את היכולת החלומית שלה מפתיחת העונה, אך כנראה שמשהו ברוח הלחימה והווינריות עדיין שם. הכחולים הצליחו לאזן בדקה ה-70 לאחר שדידייה דרוגבה, שנכנס כמחליף במחצית, ניער מעליו את מייקל דוסון (אחרי מה שנראה כנגיעת יד). החלוץ מחוף השנהב הסתובב ובעט ברגל שמאל כדור חזק, גומש הדף גרוע לשערו שלו וזה 1:1. היה זה שער שדה ראשון לדרוגבה מאז ה-0:2 על ארסנל ב-3 באוקטובר.

בדקה ה-78 רשמה צ'לסי אירוע מכונן נוסף כשפרנק למפארד החליף את פלורן מאלודה וחזר מפציעה שהשביתה אותו מאז המשחק מול סטוק ב-28 באוגוסט. הדאבליסטית המעודדת נראתה אופטימית, ובתוספת הזמן קיבלה צ'לסי פנדל, ולמעשה מתנה נוספת מהשוער של התרנגולים: גומש יצא משערו בגמלוניות, וביצע ברחבה עבירה מיותרת על ראמירז. אלא שיש גבול למתנות, והשוער הברזילאי הצליח לחפות על השגיאות שלו בהדיפה גדולה של הפנדל והותיר את התוצאה על 1:1 בסיום.

בולטון - בלקבורן 1:2

תתחילו להתרגל. בולטון של השנה היא קבוצת צמרת לכל דבר והניצחון הדרמטי העלה אותה למקום החמישי. בדקה ה-56 איבדה בולטון את מארק דייויס שהורחק בצהוב שני. האורחים תקפו ונגיחה של כריסטופר סמבה הורחקה מקו השער על ידי קווין דייויס. דווקא ב-10 שחקנים הצליחה בולטון לכבוש כשפבריס מואמבה השתחרר מהשמירה ושלח כדור שטוח לרשת של פול רובינסון בדקה ה-66.

הדרמה הגדולה החלה בדקה ה-87. לחץ אדיר של בלקבורן הניב פרי עם שער שוויון של המחליף מאמה בירם דיוף. סם אלרדייס כבר חגג נקודה מול האקסית, אבל בולטון מצאה שוב את הרשת תשע שניות מחידוש המשחק. כדור ארוך נשלח מקו מחצית המגרש, קווין דייויס הוריד בראש וסטוארט הולדן כבש את שער הניצחון.

וולבס - בירמינגהאם 0:1

הזאבים , שלראשונה העונה סיימו משחק עם שער נקי, משיגים ניצחון קריטי בקרב התחתית והותירו את ווסטהאם לבד במקום האחרון. סטיבן האנט כבש את שער הניצחון בדקה ה-45 אחרי בישול של סילבן אוואנס-בלייק. השליטה של המארחים נמשכה גם במחצית השנייה כשבירמינגהאם סיימה את המשחק ללא בעיטות למסגרת וראתה רצף של ארבעה משחקים ללא הפסד מגיע לסיומו.

עדכון ראשון: 17:23

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully