וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רעננה זה לא רק הגנה

קבוצת ההגנה המצטיינת הביסה 0:3 את אחי נצרת וצימקה את הפער מהמוליכות ל-4 נק'. 0:4 לבית"ר שמשון על נצרת עילית

המחזור ה-14 בליגה הלאומית נחתם הערב (שני) עם שלושה משחקים, כששנים מהם כבר בניצחונות מוחצים. הפועל רעננה, השלישית בטבלה, צימקה את הפער משתי המוליכות לארבע נקודות הודות לניצחון חלק 0:3 בעילוט על אחי נצרת. בית"ר שמשון תל אביב הביסה 0:4 את הפועל נצרת עילית. גם המשחק בין עירוני בת ים להכח עמידר רמת גן הניב ארבעה שערים, אך הסתיים ללא הכרעה ב-2:2.

מכבי אחי נצרת - הפועל רעננה 3:0

כל המספרים סביב המשחק הזה הצביעו על חלוקת נקודות, אבל לשחקניו של אייל לחמן היו תכניות אחרות לגמרי והם חזרו לנוסחה שאפיינה אותם עד לפני שבועיים - שמירה על רשת נקייה. אחי נצרת סיימה בתיקו אחרי כל ניצחון ביתי, אבל הפעם חוותה הפסד ראשון בעילוט מול אחת משתי הקבוצות היחידות שעדיין לא נוצחו בליגה. רז כהן כבש את הראשון בדקה ה-19 והעלה את מאזנו בראש טבלת המבקיעים לתשעה שערים. המארחים עדיין לא התאוששו משער החובה, וחמש דקות לאחר מכן ספגו את השני מאבי כנפו. מוחמד פודי נעץ את המסמר השלישי בדקה ה-80 ורעננה רק ארבע נקודות מהפסגה.

בית"ר שמשון תל אביב - הפועל נצרת עילית 0:4

אחרי הפסדים לראשון לציון ונס ציונה, בית"ר שמשון תל אביב קיבלה הזדמנות להתאושש בקרב התחתית מול נצרת עילית ולקחה אותה בשתי ידיים כבר מהפתיחה. למעשה, מי שבאמת לקח את הצ'אנס בהתחלה הוא שרון גורמזנו. החלוץ הוותיק הכפיל את מאזן שעריו בליגה כבר בחמש הדקות הראשונות, כשכבש בדקה השנייה וקבע 0:2 לאחר שלוש דקות נוספות. נצרת עילית עמוסת הצרות, שבשבוע שעבר הפתיעה עם 1:4 מרשים על בני לוד, נותרה מתחת לקו האדום וראתה איך ההפסד שלה הופך לתבוסה בעקבות שערים נוספים של רואי סנדורי (71) ומור גולן (83).

עירוני בת ים - הכח עמידר רמת גן 2:2

המארחים פשוט לא מסוגלים להכריע משחקים. אחרי ארבע תוצאות תיקו, ציפו בבת ים להשיג ניצחון ביתי על הכח עמידר רמת גן, שהפסידה את כל שבעת משחקיה האחרונים והייתה שקועה עמוק במשבר. שער של פטי נימבה בדקה ה-42 הוריד את בת ים להפסקה ביתרון, אבל שלומי סחייק כבש שער בכורה ואיזן בדקה ה-59. שלוש דקות לאחר מכן זוהר חוגג החזיר את ההובלה לבת ים, אך הכח שוב השוותה, כשהפעם היה זה ניסים אסייג, שכבר היה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה, שהבקיע בדקה ה-69. לבת ים הייתה הזדמנות לנצח, אבל רפי עמוס החטיא פנדל שבע דקות לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully