וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי כספי מועמד לשחקן השנה באירופה

פורוורד סקרמנטו ברשימת 15 השחקנים שמועמדים לתואר, לצד כוכבים כמו גאסול, נוביצקי וטורקוגלו. לירון כהן מועמדת בנשים

עמרי כספי וסקרמנטו אמנם הפסידו הלילה (בין שבת לראשון) 104:83 למיאמי ועומדת על מאזן גרוע של 16:5, אך היום (ראשון) קיבל הפורוורד הישראלי גם בשורה משמחת. כספי נכלל ברשימת 15 שחקנים שמועמדים לתואר שחקן השנה של פיב"א אירופה, לצד כוכבי על כמו פאו גאסול מלוס אנג'לס לייקרס, דירק נוביצקי מדאלאס והידו טורקוגלו מפיניקס. שחקנים נוספים שנכללו הם: נילוש תאודוסיץ' מאולימפיאקוס, ניקולה פקוביץ' ממינסוטה, חואן קרלוס נבארו מברצלונה, טימופיי מוזגוב מניו יורק ניקס, לינאס קלייזה מטורונטו, ארסן איליאסובה ממילווקי, גורן דראגיץ' מפיניקס, דימיטריוס דימאמנטידיס מפנאתינייקוס, לואל דנג משיקגו בולס, אנדראה ברניאני מטורונטו וניקולא באטום הצרפתי מפורטלנד.

בפסקה שהסבירה את מועמדותו של כספי באתר פיב"א נכתב בין היתר: "עמרי כספי התפוצץ ברמה הבינלאומית כבר ביורו 2004 לנערים מתחת לגיל 16 ובניגוד להרבה כישרונות צעירים שעוברים הרבה עליות וירידות לפני שהם ממצים את הפוטנציאל, ההתקדמות שלו לא נעצרה עד שהפך לישראלי הראשון אי פעם שנבחר בסיבוב הראשון של דראפט ה-NBA. עמרי נחת בסקרמנטו ושיחק כמו שחקן מנוסה, כשרשם ממוצעים של 10.3 נקודות ו-4.5 ריבאונדים למשחק. את העונה הזו הוא סיים בקיץ בו היה הישראלי המוביל של נבחרתו בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה, בה קלע ממוצע של 16.9 נקודות למשחק".

אבל עמרי כספי הוא לא הישראלי היחיד שמועמד לתואר שחקן העונה, כשגם בנשים יש לנו נציגה. לירון כהן, שחקנית ברטה פאמילה שיו האיטלקית, נכללת בין המועמדות לשחקנית השנה באירופה כשהממוצעים שלה הם 10.4 נקודות, 3.6 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים למשחק ביורוליג, בעוד ביורובאסקט היא רשמה 20.8 נקודות, 2.8 ריבאונדים ו-6.7 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully