וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ניצחון דרמטי ליובנטוס על לאציו

קראסיץ' הבקיע עמוק בתוך תוספת הזמן, יובה ניצחה 1:2 ועלתה למקום השני. מילאן עם יתרון שש נק' אחרי 0:3 על בולוניה

לאחר שלושה משחקים שנערכו אמש (שבת) ומהם יצאה הבשורה כי נאפולי נמצאת במירוץ האליפות, לאחר שהשיגה ניצחון חוץ 0:1 מרשים מול גנואה ועלתה למקום השני, נמשך היום המחזור ה-16 בליגה האיטלקית. מי שפתחה את יום המשחקים הייתה המוליכה הגאה מילאן, שיצאה למשחק חוץ קשה מול בולוניה, אבל חזרה משם עם ניצחון 0:2 וביססה עוד מעט את מעמדה בפסגה. המשחק המרכזי של המחזור סגר את הערב ובו יובנטוס ניצחה בתוספת הזמן 1:2 את לאציו, כשעוד לפני זה רומא גברה 0:1 על בארי.

בולוניה - מילאן 3:0

אצל הרוסונרי שום דבר לא משתנה. לאחר שניצחו במחזור הקודם 0:3 את ברשיה משערים של קווין פרינס בואטנג, רוביניו וזלאטן איברהימוביץ', עשתה היום מילאן את אותו הדבר בדיוק, הפעם מול בולוניה בחוץ. הקבוצה של מסימיליאנו אלגרי הביסה 0:3 את הרוסובלו והנחילה לה הפסד בית ראשון העונה משערים של אותם השחקנים ובאותו הסדר בדיוק כמו שעשו לפני שבוע מול ברשיה. מילאן שיפרה את מאזנה ל-36 נקודות ותשמור על הפסגה באופן בלעדי גם אחרי המחזור הנוכחי.

הרוסונרי עלו ליתרון כבר אחרי תשע דקות, כשהגבהה מצוינת של זלאטן איברהימוביץ' מצאה ברחבה את קווין פרינס בואטנג. הקשר הגרמני ממוצא גנאי שלח רגל ארוכה קדימה ובעזרת פקקי נעליו הצליח למצוא את הרשת בשער שהראה משהו על היכולות האתלטיות של השחקן הנפלא הזה. שער שני לבואטנג במדי מילאן, כשאת הקודם כבש ב-0:3 של הקבוצה על ברשיה בשבוע שעבר. המוליכה לא הורידה את הרגל מהדוושה ובדקה ה-35 כבשה את השני, כשהפעם בואטנג בתפקיד המבשל מצא את רוביניו אחרי מתפרצת והברזילאי בעט בין הרגליים של אמיליאנו ויויאנו וקבע 0:2.

מילאן הורידה מעט את הקצב במחצית השנייה, אך גם כך היא הצליחה לכבוש את השלישי בדקה ה-60. הפעם פירלו הכניס כדור עומק לאיברהימוביץ', שניער בקלות את השומר שלו מיגל בריטוס ובעט לפינה הקרובה כדי לקבוע 0:3 ולשחזר את רשימת הכובשים, הסדר והתוצאה מהמשחק הקודם מול ברשיה. בדקה ה-78 הצליחה המארחת להשיג פנדל לאחר שקלארנס סיידורף ביצע עבירה ברחבה. מרקו די ואיו בעט את הבעיטה, אך כריסטיאן אביאטי הצליח להציל יפה.

יובנטוס - לאציו 1:2

שתי קבוצות שניצחו בשבוע שעבר 1:3 ובשבת נסוגו מקום אחד בטבלה בעקבות ניצחונה של נאפולי, נפגשו באצטדיון האולימפי בטורינו וסיפקו משחק דרמטי. ליובנטוס, שכבר ניצחה העונה את מילאן והשיגה תיקו מול אינטר, הניצחון הספיק כדי לעלות למקום השני עם יתרון ביחס השערים על פני נאפולי ולאציו. המארחת פתחה נהדר ועלתה ליתרון כבר בדקה השנייה, כשג'ורג'יו קייליני ברח מהשומר שלו ונגח לרשת קרן שהגביה אלברטו אקווילאני.

אלא שהתגובה של לאציו לא איחרה לבוא. מרקו סטורארי שמט כדור קרן, סטפנו מאורי ניסה פעם אחת ומאורו זראטה גלגל לרשת כדי לעשות 1:1 בדקה ה-14. אלסנדרו דל פיירו היה קרוב ללהכריע בתוספת הזמן, אבל הפצצה שלו נעצרה על ידי פרננדו מוסלרה. נגמר? לא אם שואלים את מילוש קראסיץ'. הסרבי דהר בצד ימין ומזווית קשה ניסה להעביר כדור רוחב שמוסלרה הדף פנימה. שער אומלל מבחינת השוער האורוגוואי, ניצחון גדול ליובנטוס.

רומא - בארי 0:1

אחרי שני משחקים ללא ניצחון, הצליחה רומא להשיג בדוחק שלוש נקודות באולימפיקו מול בארי. הג'אלורוסי חזרו הביתה וציינו ניצחון שישי ברציפות לעיני הקהל הביתי, למרות החמצת פנדל של הקפטן פרנצ'סקו טוטי בדקה ה-20. 10 דקות לאחר מכן הבלם הברזילאי חואן הכריע את המשחק עם דחיקה מקרוב אחרי כדור חופשי של טוטי. רומא הגיעה למצבים רבים נוספים, אך לא הצליחה להגדיל את התוצאה. בארי עם 11 משחקים ללא ניצחון.

משחקים נוספים:

ברשיה - סמפדוריה 0:1
לברשיה: ניקולאס קורדובה (13)

לצ'ה - קייבו 2:3
ללצ'ה: אדוארד אופרה (16), איגנסיו פיאטי (45 ו-69). לקייבו: מריאנו בוגליאצ'ינו (55), דוידה מנדלי (90)

קליארי - קטאניה 0:3
לקליארי: ננה (11, 27 ו-71)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully