וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטודיאנטס זכתה באליפות ארגנטינה

אקס ולז, רודריגו לופז, כבש צמד וסידר לקבוצה מלה פלאטה 0:2 על ארסנאל ואליפות חמישית. ולז רק סגנית עם 0:2 על ראסינג

כנהוג בכדורגל הארגנטינאי מאז החלה שיטת הטורנירים הקצרים, האליפות הוכרעה גם הפעם ממש על קו הסיום. וכפי שהורגלנו בשנים האחרונות, האלופה היא שוב לא אחת מהגדולות המסורתיות. אסטודיאנטס, שבתחילת העונה דיברו על היחלשותה בעקבות עזיבתם של מספר שחקני הרכב ובמיוחד של החלוץ מאורו בוסלי, חתמה טורניר אפרטורה נהדר עם אליפות חמישית בתולדותיה, אחרי שניצחה במגרשה 0:2 את ארסנאל השלישית. ולז סארספילד, שגברה 0:2 על הרביעית ראסינג קלוב, נאלצת להסתפק בסגנות אחרי טורניר מרשים מבחינתה.

הקבוצה של אלחנדרו סאבלה עבדה קשה לפני שחגגה אליפות ראשונה מאז אפרטורה 2006 וסיימה את העונה עם 45 נקודות. האוהדים בלה פלאטה שמעו שוולז מובילה כבר 0:2 על ראסינג משער סולו נפלא של חואן מנואל מרטינז (23) וכדור חופשי של מקסי מוראלס (58) לרשת האקסית, והתחילו להיכנס ללחץ שמא מצפה להם משחק הכרעה על התואר מול החבורה של ריקרדו גארקה. אלא שבדקה ה-74 היה זה דווקא רודריגו לופז, החלוץ שהגיע בקיץ מוולז וסבל מפציעה טורדנית, שהקפיץ את האוהדים עם שער יתרון יקר מפז. גסטון פרננדז, קבלן האליפויות האולטימטיבי של ארגנטינה, חגג אמנם את השער, אך ההילוך החוזר הוכיח כי לא נגע בכדור. אותו לופז היה גם האיש שעשה 0:2 בנגיחה בדקה ה-87 ונתן את האות לחגיגות.

הכוח של אסטודיאנטס העונה היה בחוליית ההגנה, שספגה רק שמונה שערים ב-19 המחזורים בטורניר וגם ידעה לסייע להתקפה בכיבוש שערים, כשלא פחות מ-15 שחקנים הבקיעו לפחות פעם אחת. הקפטן חואן סבסטיאן ורון, שנעדר מהניצחון הגדול 0:4 על ריבר פלייט ברביעי, חזר להרכב והוביל את הפינצ'רטאס לניצחון. ורון חזר לקבוצת נעוריו ב-2006 והצעיד אותה לאליפות הקודמת ולזכייה בליברטדורס ב-2009. כעת הוא ממשיך לקטוף תארים ולמצב עצמו כאייקון הבלתי מעורער של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully