וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי סירבה לשחרר את טבז

המועדון פירסם הודעה לאחר שהארגנטינאי ביקש לעזוב: "מרוויח הכי הרבה בקבוצה והבקשה מצערת ולא מתקבלת על הדעת"

קרלוס טבז הפתיע אתמול (שבת) רבים כשביקש ממנצ'סטר סיטי, שניצחה 1:3 את ווסטהאם באפטון פארק, להציב אותו בחלון ההעברות. היום, החליט המועדון להשיב לארגנטינאי בשלילה דרך פירסום באתר הרשמי של הקבוצה. "זו אכזבה גדולה מבחינתנו לאשר לאוהדים שלנו שקרלוס טבז העביר בקשה להציבו בחלון ההעברות", נמסר, "אנחנו מודיעים בזאת שהחלטנו לסרב לבקשתו. המועדון מאוכזב מאוד מהמצב ובמיוחד מהתנהגות נציגיו של קרלוס".

המועדון המשיך את המתקפה: "רוברטו מאנצ'יני וכל המועדון הראה וימשיך להראות רגישות לנסיבות האישיות של קרלוס, במיוחד למשפחתו שנמצאת בחו"ל. לדוגמה, אחרי שספג השעיה מהמשחק מול ווסטהאם התחשב בו מאנצ'יני ונתן לו אישור לנסוע לחו"ל. המסר שהגיע אלינו בכתב הוא המשך ישיר לעמדות שהביע קרלוס בציבור ובשיחות קודמות.

"במהלך החודשים האחרונים, המועדון קיבל מספר פניות מנציגיו של קרלוס לדון מחדש בחוזה שלו, לשפר את התנאים ולהאריך אותו בשנה נוספת. לפי המדיניות של המועדון אנחנו לא דנים עם שחקנים על חוזים במהלך העונה. לקרלוס יש חוזה לחמש עונות במועדון, נותרו לו שלוש שנים וחצי והוא השחקן בעל השכר הגבוה ביותר במנצ'סטר סיטי. הבקשה שלו היא מצערת, לא מתקבלת על הדעת ומסיחה את הדעת, אך המועדון יישאר מרוכז במשחקים שעומדים לפנינו. אנחנו משאירים לקרלוס דלת פתוחה לחזור בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully