וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה את ריאל סוסיאדד 0:5

ברצלונה שוב לא מצאה יריבה נאותה מולה, דרסה את סוסיאדד 0:5 ושמרה על הפער מריאל מדריד, שניצחה 1:3 את סראגוסה

המרוץ הדו ראשי בפסגת הלה ליגה נמשך הערב (ראשון) במשחקי המחזור ה-15. ריאל מדריד לא התקשתה לגבור 1:3 על סראגוסה האחרונה בטבלה וקיוותה למעידה של ברצלונה. אלא שזו זכתה למשחק קליל מול ריאל סוסיאדד, ועשתה ככל העולה על רוחה בדרך ל-0:5 קליל, כשמסי כובש פעמיים.

שבוע לפני הדרבי של ברצלונה, אספניול הפסידה 2:1 בסן מאמס מול אתלטיק בילבאו, אך שמרה על המקום הרביעי. מאיורקה ודודו אוואט אכזבו ונחלו הפסד ביתי 1:0 מול ראסינג סנטאנדר מהתחתית. עוד בחלק התחתון, מצבה של ספורטינג חיחון הורע בעקבות תיקו ביתי 1:1 עם לבאנטה ואילו הרקולס קיבלה הרבה אוויר עם 1:4 גדול על מלאגה.

בילבאו - אספניול 1:2

אחרי חמישה משחקים רצופים ללא הפסד, הפתעת העונה נעצרה בחבל הבאסקים. פאבלו אוסבלדו העלה את אספניול ליתרון בדקה ה-33 לאחר מסירת עומק נהדרת של ורדו. במשך דקות ארוכות נראה היה שאספניול בדרך לעוד הפתעה, אבל המקומיים הפכו את הקערה בחמש דקות קסומות. בדקה ה-73 נגח פרננדו יורנטה הנהדר את השוויון וכעבור חמש דקות שלח המחליף דויד לופז כדור חופשי לרשת של קרלוס קאמני. בילבאו עם ניצחון ביתי חמישי ברציפות שומרת על קשר עין עם המקומות המובילים לאירופה.

מאיורקה - סנטאנדר 1:0

דודו אוואט פגש את קבוצתו הראשונה בספרד, ספג שער דרמטי בתוספת הזמן וקבוצתו רשמה הפסד ביתי שני העונה. מאיורקה הייתה טובה יותר, אבל לא הצליחה לפצח את אחת ההגנות הגרועות בליגה. בעיצומו של לחץ מקומי, עפה סנטאנדר למתפרצת בסיומה בישל איבן באלדו לאוסקר סראנו את שער הניצחון. אוואט סופג שער שלישי במשחקי בית, עבור סנטאנדר מדובר בניצחון חוץ ראשון העונה שנותן אוויר בתחתית.

משחקים נוספים:

הרקולס - מלאגה 1:4
להרקולס: דויד טרזגה (66), רויסטון דרנטה (69 בפנדל), אברהם פאס (72), קיקו (81). למלאגה: סבסטיאן פרננדז (12)

ספורטינג חיחון - לבאנטה 1:1
לחיחון: סבסטיאן אגורן (80), ללבאנטה: פליפה קייסדו (72)

סראגוסה - ריאל מדריד 3:1

ערב המשחק, דאג ז'וזה מוריניו מהאפשרויות המעטות שעמדו לרשותו בחלק הקדמי בגלל הפציעה של גונזאלו היגואין. אלא שמול האחרונה בטבלה, שניצחה רק פעם אחת העונה, ריאל מדריד לא באמת נזקקה לעבוד קשה בדרך לניצחון בלה רומארדה. הבלאנקוס ממשיכים במסע ההתאוששות מהתבוסה בקאמפ נואו והעבירו זמנית את הלחץ לברצלונה, אך זו כמובן לא התרשמה.

השער הראשון נכבש כבר בדקה ה-15. מרסלו שלח את מסוט אוזיל שהכניע את לאו פרנקו וקבע 0:1. דקה להפסקה ירה כריסטיאנו רונאלדו כדור חופשי נהדר וחגג שער 17 העונה בליגה ויתרון 0:2. שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה סגרה ריאל את הסיפור עם שער של אנחל די מריה. גאבי עוד הספיק לצמק בפנדל כעבור שבע דקות, אבל לא מעבר. סראגוסה תחפש נקודות מול יריבות מהליגה שלה.

אחד האירועים היותר מעניינים במשחק החד צדדי התרחש בדקה ה-89, אז שלח מוריניו למערכה את החלוץ אלברו מוראטה בן ה-18 להופעת בכורה בבוגרים.

ברצלונה - ריאל סוסידאד 0:5

האלופה הגיעה אחרי הניצחון על רובין קאזאן בליגת האלופות וההעפלה הקלילה לשמינית הגמר, ושמרה על פער 2 הנקודות מריאל מדריד אחרי עוד משחק קליל, שממחיש גם את העוצמה של ברצלונה, גם את היכולת שלה לכבוש שערים ללא בעיה, ובעיקר את הפער שלה על פני שאר יריבותיה.

המארחים עלו ליתרון כבר בדקה ה-9, כשרצף מסירות נהדר הגיע בסופו של דבר לפדרו, ששלח כדור רוחב נהדר היישר אל דויד וייה שכבש את הראשון. ברצלונה שטפה את המגרש ולא נתנה ליריבתה שום סיכוי, כשבדקה ה-33 היא הכפילה את יתרונה, כשעוד מהלך קבוצתי נהדר הגיע לפדרו, ששלח לאינייסטה, וזה ירה את הכדור אל הרשת מזווית לא פשוטה. סוסיאדד הגיעה למצב היחידי שלה במחצית הראשונה בדקה ה-37, אבל אנטואן גריזמן לא הצליח למצוא את הרשת.

סיפור המחצית השניה הזכיר את הראשונה: מסי כבש כבר אחרי 2 דקות, כשהתגבר על שני מגינים, פרץ אל הרחבה, מסר לדני אלבס שהחזיר לו בנגיעה, והארגנטינאי כבש את השלישי. בדקה ה-78 חתכה ברצלונה שוב את הגנת האורחים, כשמסי משכיב את המגן שלו, ומזווית לא פשוטה הפציץ את הקורה, אך הכדור הלך החוצה. אלא שמסי לא היה צריך לחכות זמן, ובדקה ה-87 הוא סגר צמד אישי, כשחדר אל הרחבה, חתך אותה לרוחב תוך שהוא עובר לא פחות מארבעה מגינים המומים של האורחים, וגלגל את הכדור אל הרשת. חמש שניות בתוך זמן פציעות השלימה החבורה של ברצלונה את החמישי, כשהגנת סוסיאדד התפרקה לחלוטין, ובויאן ניצל זאת כדי לשפר את מאזן השערים שלו. עוד 0:5, עוד ניצחון ענק לבארסה, עוד ערב מביך לליגה הספרדית, כששתי הגדולות ממחישות על עליונותן.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully