וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו: "היריבות באות להוציא אותנו משיווי משקל"

12.12.2010 / 10:44

קשר מכבי ת"א מנסה להסביר את היכולת הפושרת. הקבוצה תעמוד לדין ועשויה לארח את חיפה או בית"ר מול יציעים ריקים

תובע ההתאחדות, שלום אבן עזרא, החליט הבוקר (ראשון) להעמיד לדין את מכבי תל אביב בסעיף של התפרעות אוהדים. מכיוון שנגד המועדון כבר עומד עונש על תנאי בסעיף זהה, נראה כי הוא ייענש במשחק ללא קהל בפעם השלישית העונה. כזכור, מכבי כבר אירחה העונה את הפועל פתח תקוה ללא קהל בליגה ולאחר מכן אירחה את בני סכנין ללא קהל במשחק גביע הטוטו.

אבן עזרא יעמיד את הקבוצה לדין בעקבות דו"ח חמור למדי של שופט המשחק נגד מכבי פתח תקוה אתמול, מנשה משיח, שציין במהלך המשחק נזרקו חפצים לעברו של הקוון אורן בורנשטיין, וכן לעברו של שוער פתח תקוה, רובי לבקוביץ', בשעה שזה קיבל טיפול רפואי במהלך המחצית השנייה. שני משחקי הבית הקרובים של הקבוצה הם נגד מכבי חיפה ברבע גמר גביע הטוטו ולאחר מכן בליגה נגד בית"ר ירושלים.

אחרי המשחק אתמול ורגע לפני שהסיבוב הראשון נגמר, הצהובים מחזיקים במאזן לא מחמיא במסגרתו הם לא ניצחו אף קבוצה מהחצי העליון של הטבלה. "לא שיחקנו את הכדורגל שאנחנו יודעים", אמר הקשר מאור בוזגלו אחרי התיקו המאכזב. "שיחקנו לרגליים של פתח תקוה, שיחקנו בכדורים ארוכים, לא את הכדורגל שאנחנו יודעים ורוצים לשחק", הוסיף הקשר.

בוזגלו הוסיף: "כל קבוצה שבאה לשחק נגד מכבי תל אביב מנסה להוציא אותנו משיווי משקל. מכבי פתח תקוה לא באה לשחק כדורגל, הם באו לבעוט כדורים ארוכים ואחרי שהם נתנו גול ראשונים, התחלנו לרדוף אחריהם בלי סבלנות, בלי שקט, וגם זה עלה לנו ביוקר. חוסר הסבלנות לפעמים נובע מכך שאתה רוצה כל כך להשוות ולנצח".

בוזגלו ניסה להסביר למה מכבי בקושי הגיעה למצבי הבקעה אמש והוסיף: "כמעט לא סיכנו את השער של פתח תקוה וזה קודם כל בגלל ששיחקנו בכדורים ארוכים. עם כדורים ארוכים והרוח שהייתה במגרש גם ריאל מדריד לא הייתה מצליחה להגיע למצבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully