וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד סבע: "שיחקנו כמו קבוצת צמרת"

הדס גרינברג

12.12.2010 / 10:41

במכבי נתניה שחררו אנחת רווחה גדולה לאחר הניצחון, החלוץ מקווה שהקבוצה תמשיך ביכולת גם במשחקה נגד מכבי חיפה

שאגת הניצחון נשמעה אמש (שבת) היטב בקופסא בנתניה, לאחר הניצחון הביתי 0:1 על הפועל באר שבע במסגרת המחזור ה-14 בליגת העל. עם חשש כבד שהמשבר ימשיך ואחרי לא פחות מחמישה מחזורים ללא הרבה חיוכים, אמש זה סופסוף קרה.

מה שהוכיח את עצמו במיוחד היה הזעזוע שביצע המאמן ראובן עטר בהרכב, כאשר עומרי בן הרוש, שפתח כבלם במקומו של לאוניד קרופניק, הציג יכולת טובה ואף הצליח איים על שער באר שבע עם משחק ראש טוב. מלבד בן הרוש, כל חוליית ההגנה, שכוללת את מריאנו קאפורלה, טל מעבי ועדי נמני הציגה משחק טוב. בקישור עומר פרץ, שפתח במקומו של דלה ימפולסקי, הראה יכולת טובה ולקח את ההזדמנות שקיבל בשתי ידיו.

לעטר מצפה התלבטות לקראת המשחק הבא של הקבוצה נגד מכבי חיפה כיוון שדלה ימפולסקי, שסופסל לטובת פרץ, כבש את שער הניצחון שלוש דקות אחרי שנכנס כמחליף אחרי בישול של אחמד סבע.

סבע: "לא שכחתי להבקיע"

סבע שתפקד אתמול כקפטן במקום אוראל דגני המוצהב, התייחס לניצחון, ואמר: "אני מקווה שנשחק כך גם בשבועות הבאים. היינו מלוכדים על המגרש, הגענו להרבה מצבים וחבל שלא הבקענו יותר. היינו יכולים להוריד את הלחץ כבר במחצית הראשונה אך החטאנו הרבה. אני חושב ששחקנים לקחו אחריות על המגרש ושיחקנו כמו קבוצת צמרת. אני שמח שהוצאנו שלוש נקודות".

סבע, שהציג מהלך יפה עם חטיפת הכדור והבישול לימפולסקי שהוביל לשער הניצחון, הוסיף: "כדורגל בנוי על טעויות, צריך לנצל טעויות של אחרים. חטפתי לסוארז כדור, פרצתי ובישלתי את השער. כמובן שרציתי להבקיע אבל הייתי במצב קשה אז העדפתי למסור. לא שכחתי להבקיע ואראה זאת במשחקים הקרובים".

לקראת המשחק הקשה שמצפה לקבוצה מול מכבי חיפה במחזור הבא, אמר סבע: "כולם יודעים מי זו מכבי חיפה ומה האיכויות שלה. נקווה לשחק גם שם את הכדורגל שלנו".

גם השוער קרלוס אריאס, שהציל מספר מצבים מסוכנים, הרשים במשחק, מה שעשוי להעניק לו במשחק נגד חיפה מקום בהרכב הראשון. עטר תכנן להרכיב את השוער השני של הקבוצה גיא סאלם, אך בשל העובדה שסאלם לא חש בטוב כמה ימים קודם לכן ונטל כדורים, בקבוצה לא רצו לקחת סיכון ולשתפו לאור בדיקות סמים שערכה ההתאחדות לכדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully