וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "החבר'ה עבדו בצורה מאורגנת ומסודרת"

11.12.2010 / 21:23

מאמן מכבי נתניה היה מרוצה מהחזרה למסלול הניצחונות אחרי ה-0:1 על באר שבע. קלינגר: "היינו יכולים לצאת עם נקודה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי נתניה מקווה שהיום (שבת) היא יוצאת לדרך חדשה. אחרי ההידרדרות של השבועות האחרונים, הקבוצה של ראובן עטר חזרה למסלול הניצחונות וגברה 0:1 על הפועל באר שבע. עטר בחר לבצע כמה שינויים בהרכב, כשהחליט לספסל את דלה ימפולסקי, אך כשהקשר נכנס כמחליף, הוא הבקיע שלוש דקות בלבד על המגרש והעניק את שלוש הנקודות החשובות. בבאר שבע מקווים שהמעידה הזו היא חד פעמית, במיוחד לאור העובדה שהקרב הבא של הקבוצה מהנגב יהיה נגד מכבי תל אביב, שמולה לניר קלינגר בוודאי יש מה להוכיח.

קלינגר: "ברגע שלא הבקענו, זה הפך להיות קשה יותר"

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר, הביע שביעות רצון מהניצחון ואמר בסיום: "היום שיחקנו באופן אחראי מבחינה הגנתית ואני מצפה שהביטחון הזה יימשך בהמשך. כשלא הולך, אז נותנים הזדמנויות גם לשחקנים נוספים. יכול להיות שיהיו שינויים, אבל לא בטוח. החבר'ה עבדו מאוד מאורגנים ומסודרים. קרלוס אריאס הפגין יכולת טובה, והניצחון הזה מרים אותנו. מחכה לנו משחק קשה נגד מכבי חיפה ויש לנו שבוע שלם להתכונן לזה".

מנגד, המאמן המפסיד, ניר קלינגר, הודה שקבוצתו לא שיחקה טוב ולכן הוא קיווה לצאת עם נקודה. "זה היה משחק לא טוב שלנו", הודה המאמן. "שחקני המפתח בהתקפה לא היו מספיק טובים וביכולת הרגילה שלהם. כשאתה משחק לא ברמה הרגילה, אז צריך לנצל כל הזדמנות. היו לנו שתי הזדמנויות טובות במחצית הראשונה ועוד מצב נייח שבדרך כלל אנחנו כובשים ממנו. ברגע שלא עשינו את זה, זה הפך להיות קשה יותר. לא הגיע לנו שלוש נקודות, אבל היינו יכולים לצאת עם נקודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully