וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים באנגליה: יוטון מועמד להחליף את גרנט

על פי מספר כלי תקשורת, מעמדו של הישראלי בווסטהאם מתערער והאקס של ניוקאסל עשוי להגיע. גם מרטין יול ברשימה

ההפסד של ווסטהאם אתמול (שבת) למנצ'סטר סיטי הביא לפתיחת בורסת שמות של מועמדים להגיע במקומו של אברהם גרנט. כזכור, לפני מספר שבועות דווח בתקשורת האנגלית על כך שהבעלים, דייויד גולד ודייויד סאליבן, הודיעו לגרנט שעליו להשיג שש נקודות משלושת המשחקים נגד וויגאן, סנדרלנד ומנצ'סטר סיטי, או שיועזב. בפועל השיגו הפטישים שלוש נקודות ואם עד כה הוזכרו בעיקר שמות שמועמדים להצטרף לגרנט בצוות האימון, כעת מוזכרים מספר מועמדים להחליפו.

השם הבולט הבוקר הוא זה של כריס יוטון, שפוטר בשבוע שעבר מניוקאסל. יוטון הוליך את ניוקאסל לאליפות הצ'מפיונשיפ בעונה שעברה והחל היטב גם את העונה הנוכחית, אך פוטר בטענה שהוא חסר ניסיון. יוטון גדל במזרח לונדון וגם שיחק שנתיים בווסטהאם ולמרות שפוטר מניוקאסל, הוא זוכה למוניטין טוב ולשם של מאמן מאוד מקובל על השחקנים אותם הוא מאמן.

מועמד נוסף, לטענת כלי התקשורת, הוא מרטין יול, שהתפטר במהלך השבוע שעבר מאייאקס וכבר אימן בפרמיירליג, בטוטנהאם השכנה. על פי הדיווחים הועלתה גם האפשרות שיול ישמש כמנג'ר ויוטון יהיה עוזרו, כפי שהם עבדו בטוטנהאם, אך למרות היחסים החמים השוררים ביניהם, האנגלי מעוניין לשמש כמאמן ראשי ולא יסכים לאפשרות אם היא אכן תוצע לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully