וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 נקודות לכספי בתבוסת סקרמנטו למיאמי 104:83

הפורוורד הישראלי הצטיין בשורות הקינגס עם 20 נקודות, אבל מול המכונה המשומנת של ההיט זה לא הספיק. וויד צלף 36

עמרי כספי וסקרמנטו קינגס פגשו הלילה (בין שבת לראשון) לקרב מרתק את הקבוצה הכי מסקרנת ומעניינת ב-NBA השנה, מיאמי היט. הקינגס הגיעו למשחק לאחר הניצחון על הוויזארדס, שעצר מבחינתם רצף שלילי ביותר של שמונה הפסדים, בעוד הקבוצה מפלורידה רצתה להאריך את רצף הניצחונות שלה לשמונה ולהמשיך במגמת ההתאוששות שמאפיינת אותה לאחרונה. הקינגס, אחת הקבוצות החלשות בליגה, לא הצליחו, גם הם, לעצור את הטריו של ההיט ונענשו 104:83. סקרמנטו עם מאזן של 16:5, בעוד מיאמי ממשיכה לשפר עמדות ל-8:17.

מבחינה קבוצתית, אצל הקינגס אין הרבה ממה לשאוב עידוד, אבל דווקא עמרי כספי, שלא פתח בחמישייה, נתן משחק מצוין. הפורוורד הישראלי סיים את המשחק עם 20 נקודות (2 מ-6 ל-2, 5 מ-7 ל-3 , 1 מ-2 מהקו) בכ-27 דקות כמעט, הוא גם הוריד 3 ריבאונדים ומסר אסיסט אחד. אגב, כל שחקני הקינגס ביחד, מלבד כספי, שנהנה מיום טוב לשלוש, זרקו בלטות מרחוק עם מאזן נוראי של 1 מ-11. הרגע הכי מעניין של כספי במשחק היה לקראת סיומו של הרבע השלישי, כשהוא רץ לליי-אפ, בעוד לברון רודף אחריו ודופק לו גג מהסרטים על הראש. למזלו של הישראלי השופטים אישרו את הסל, ובצדק.

קצת קשה לאמוד את המשחק של כספי. מחד הפורוורד הישראלי היה אחד הטובים אצל סקרמנטו, לפחות מבחינה התקפית על המגרש, אבל רוב הזמן עשה זאת כשהקינגס היו בפיגור. עם זאת, הוא בהחלט ניסה, השתדל ולא ויתר, גם בהגנה, כששמר על לברון וגם על וויד המצוינים.

יושבי הארקו ארינה ראו את הקבוצה הביתית פותחת את המשחק טוב מאוד ברבע הראשון, ואחרי 12 דקות היא הובילה 17:24, אלא שההיט התעוררו בגדול ברבע השני והפכו את התוצאה, כשהם יורדים להפסקה עם יתרון בן חמש נקודות 37:42. החבורה הרעבה של אריק ספולסטרה המשיכה להוביל ואף הגדילה את היתרון גם ברבעים הבאים. כל אימת שהקבוצה של פול ווסטפאל ניסתה לעשות מיני קאמבק, היא ביצעה מספר טעויות וחטפה בראש חזק ממיאמי.

התיאום בין שחקני הקינגס לוקה מאוד בחסר, כאשר טייריק אוונס (5 נקודות) ובעיקר דימרקוס קאזינס (6 נקודות) מחרבים כמעט כל ניסיוןלמהלך קבוצתי. אז כספי נראה טוב הלילה ובכלל במשחקים האחרונים, אבל הקינגס, אוי, כמה שהם רחוקים מלהיות מלכים. בקושי משרתים.

הטריו המצוין של מיאמי סיים את המשחק עם 75 נקודות בסך הכול, כאשר 36 מתוכן שיייכות לדווין וויד, שגם מסר 6 אסיסטים והוריד 6 ריבאונדים, קינג ג'יימס היה סולידי עם 25 נקודות, כריס בוש קלע 14 ושאב 17 ריבאונדים. מלבד כספי, מי שעוד בלט בשורות הקינגס היה ג'ייסון תומפסון שקלע 13 נקודות ובנו אודריך, שגמר את המשחק עם 12 נקודות ו-7 אסיסטים.

כספי: "בסופו של דבר הזריקות ייכנסו"

עמרי כספי אמר בסיום המשחק המצוין שלו: "בעיקרון, דיברנו על כך שלברון ג'יימס יתעורר במחצית השניה ושהוא ישחק אגרסיבי. הרבע השלישי היה כנראה הרבע הטוב ביותר של מיאמי. התקשינו לעצור אותם מלקלוע. אנחנו, מצד שני, לקחנו זריקות לא טובות ונתנו להם להוביל את המשחק".

כספי התייחס אף לשאלה עד כמה זה קשה לשחק נגד קבוצה עם כל כך הרבה כישרון, ואמר: "אין ספק. הם עשו כמה סלים קשים. אנחנו ניסינו למנוע את זה מהם, אבל לעתים אין הרבה מה לעשות נגד זה".

כספי, כאמור היה היחיד כמעט שהגיע למשחק מבחינה התקפית, בטח מעבר לקשת, כשסיים עם 5 מ-7 בעוד כל הקבוצה קלעה 1 מ-11 לשלוש. "זה לא שאין לנו קלעים טובים", אמר הפורוורד הישראלי על יכולת הקליעה הנוראית של חבריו, "אבל זה פשוט שאנחנו לא מצליחים לקלוע. אנחנו צריכים להגיע לקו יותר וגם לרוץ יותר, לשחק יותר אגרסיבי. הזריקות בסופו ייכנסו, זה רק עניין של זמן. אנחנו רק צריכים להמשיך להאמין בעצמנו ובבחירת הזריקות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully