וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל רמת גן והפועל פתח תקוה נפרדו ב-1:1

שתי קבוצות התחתית נשארות באיזור הסכנה. המלאבסים הובילו משער של דודו ביטון (47), טלקיסקי הישווה (75, פנדל)

לא הרבה הזדמנויות יהיו השנה להפועל פתח תקוה לאסוף ניצחונות. אחד מהם היה הערב בוינטר כאשר הכחולים של יובל נעים התארחו אצל הפועל רמת גן, נמושת הליגה, שהצליחה לסחוט נקודה חשובה מבחינתם, אך האורדונים עדיין רחוקים שבע נקודות מהקו האדום. עבור פתח תקוה מדובר בתיקו גרוע במיוחד, שכן הקבוצה נשארת באיזור הסכנה שבוע נוסף.

נעים, שפגש את האקסית, ראה את הקבוצה שלו שולטת במחצית הראשונה ובעיקר מחמיצה. דודו ביטון, שבסופו של דבר קיבל את הקרדיט בהרכב אחרי שתורגל השבוע בהרכב השני, היה חתום גם על שער היתרון של האורחים בדקה ה-47, אבל רמת גן הצליחה לסחוט פנדל שאותו דימיטאר טלקיסקי הבקיע והעניק תיקו שלישי העונה לרמת גן, שעולה כעת לשתי נקודות.

מהלך המשחק

האיום הראשון במשחק היה של הפועל פתח תקוה, כשגיא דיין ניסה את מזלו עם כדור מרחוק שפספס את הקורה של איתי ארקין. חמש דקות לאחר מכן דודו ביטון, שלא תורגל השבוע בהרכב, שלח כדור אדיר שנעצר במשקוף של האורדונים. בהמשך המחצית ניסה קרלוס צ'קאנה את מזלו עם בעיטה מרחוק, אבל שניר דורי הדף.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, הפועל פתח תקוה החלה את המחצית השנייה בלחץ וכבשה שתי דקות מפתיחתה, כאשר אלון תורג'מן פרץ באגף, הגביה לרחבה. איתי ארקין יצא רע ודודו ביטון נגח פנימה. 0:1 לפתח תקוה. פתח תקוה המשיכה ללחוץ כששש דקות לאחר מכן כשגיא צרפתי הרים כדור קרן לראש של ביטון, שנגח מזווית קשה, אבל צ'קאנה הצליח להרחיק מהקו. רמת גן לא ויתרה ורבע שעה לסיום עידן סרור נפל ברחבה, השופט פסק פנדל ודימיטאר טלקיסקי דייק מהנקודה הלבנה כדי לקבוע 1:1.

הרכב הפועל רמת גן: איתי ארקין, חי בן לולו (וובה בראון 69), אלין טופוזאקוב, יקיר שינה (אלי לוי 35), תמיר בן עמי, עידן סרור, קרלוס צ'קאנה, תמיר פור, אורי ביבי, דימיטאר טלקיסקי, לירון דיאמנט (קרום ביבישקוב 46).

הרכב הפועל פתח תקוה: שניר דורי, איאד חוטבא, גל כהן, דניאל אדו, ניסן אלקלעי, ג'ונתן אסוס, גיא צרפתי (אייל שן 81), גיא דיין, ג'וניור ויסה, אלון תורג'מן, דודו ביטון (אוהד קדוסי 77).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully