וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: תתחילו לספור את נאפולי

מארק האמשיק כבש (25) וקבוצתו נדבקה ללאציו במקום השני בזכות 0:1 על גנואה. פאלרמו חמישית אחרי 1:3 על פארמה

המחזור ה-16 בסרייה A אמנם יפגיש מחר (ראשון) את לאציו ויובנטוס למשחק צמרת, כשגם שתי המילאנזיות ישחקו רק ביום ראשון, אבל היום נערכו המשחקים שפתחו את המחזור. במוקד, נאפולי חזרה מגנואה עם ניצחון 0:1 ונדבקה ללאציו במקום השני עם 30 נקודות, שלוש פחות מהמוליכה מילאן.

גנואה - נאפולי 1:0

הגיע הזמן להתחיל לספור גם את נאפולי במרוץ לסקודטו. מארק האמשיק נגח את שער הניצחון בדקה ה-25 אחרי בישול של וולטר גרגאנו ונאפולי כבר במקום השלישי עם 30 נקודות, בדיוק כמו ללאציו השנייה. במחצית השנייה גנואה שכבה על השער של מורגן דה סנקטיס, אבל לוקה טוני ומרקו רוסי רשמו החמצות מזעזעות. גם אחרי שמיקלה פציינצה האורח הורחק בדקה ה-85, הרוסובלו לא הצליחו להשוות ופספסו הזדמנות להתקרב לחבורה המובילה.

פאלרמו - פארמה 1:3

הקבוצה מסיציליה מריחה אירופה ואולי אפילו מאבק על מקום בליגת האלופות והיום עלתה למקום החמישי, עם ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים. אלסנדרו לוקארלי אמנם העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-7, אבל המחצית השנייה הייתה שייכת לוורודים, כשמאוריסיו פינייה הצ'יליאני איזן בדקה ה-51 ופבריציו מיקולי השלים מהפך כעבור 10 דקות. שער עצמי של כריסטיאן זקארדו בדקה ה-89 חתם את התוצאה.

אודינזה - פיורנטינה 1:2

אחרי חבלי לידה קשים תחת ידיו של המאמן סיניסה מיכאלוביץ', הויולה קיוו להשיג ניצחון שני ברציפות בפעם הראשונה העונה כשהם הוליכו דקות ארוכות משער של מריו סנטנה בדקה ה-31, אבל פאבלו ארמרו השווה בדקה ה-63 ואנטוניו די נטאלה כבש שער ניצחון עבור קבוצתו בדקה ה-80.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully