וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "יש יותר מדי דברים שקורים העונה"

מנג'ר ווסטהאם ניסה שוב לתרץ את ההפסד, הפעם למנצ'סטר סיטי: "הם היו טובים מאיתנו. אנחנו צריכים ויכולים לקחת נקודות"

כל אחד מאוהדי ווסטהאם עם זיכרון בסיסי יודע שמשהו קרה הערב (שבת). קבוצתם הפסידה, לא בדיוק אירוע חריג העונה, אבל ההפסד סימל את סוף האולטימטום שנתנו בעלי ווסטהאם למאמן הישראלי, אברהם גרנט, רק לפני כשבועיים. כזכור, הבעלים הצהירו כי גרנט יהיה חייב להשיג 6 נקודות מתוך 9 האפשריות, אך בסיום שלושה משחקים מחזיק גרנט בניצחון בודד, והרבה תירוצים. ווסטהאם נותרת עמוק מתחת לקו האדום, נועלת את הטבלה, ובהחלט ייתכן שהישראלי עשוי למצוא את עצמו בקרוב ללא קבוצה.

"שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד עם שחקנים מצויינים", אמר גרנט לאחר עוד הפסד. "הם קבוצה טובה מאיתנו. עכשיו אנחנו צריכים לשחק מול קבוצות שהן יותר ברמה שלנו, ואנחנו חייבים לעשות יותר". גרנט הוסיף ואמר: "יש יותר מדי דברים שקורים העונה, יותר מדי דברים משונים. היתה נגיעת יד ברורה אחרי ה-1:0, שהיתה צריכה להפוך לפנדל עבורנו, אבל החלטנו לא להתלונן ולנסות ולעשות את העבודה שלנו".

על ההמשך אמר הישראלי: "הדבר החשוב ביותר עכשיו הוא המשחק הבא. המשחקים הבאים הם נגד קבוצות שמסביבנו בטבלה, קבוצות מהן אנחנו צריכים לקחת נקודות, וזה מה שחשוב. רצינו לעשות משהו גם היום, החבר'ה ניסו, אבל הם פשוט היו חזקים מדי עבורנו. אנחנו צריכים לקחת עכשיו נקודות. זה לא עומד להיות פשוט עבורנו, אבל אנחנו יכולים לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully