וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ברדה כבש ובישל בניצחון גנק

החלוץ היה במיטבו ב-1:5 של קבוצתו על אופן. גנט גברה על שרלרואה 1:2, 90 דקות לארבייטמן וטיבי. ניצחון גדול לשום

יצחק שום חתם הערב (שבת) שבוע מוצלח עם קבוצתו אלקי לרנקה, שהפתיעה עם ניצחון חוץ 1:2 על אנורתוזיס פמגוסטה. עבור אלקי, שנטשה את המקום האחרון, היה זה ניצחון ליגה שני ברציפות, כשבאמצע השבוע התקדמה הקבוצה גם שלב בגביע הקפריסאי.

חיים מגרלשווילי פתח בהרכבה של אלקי, שהגיע למספר מצבים בפתיחה באמצעות הקטור גונזאלס וקוסטדין באשוב הבולגרי, שגם הבקיע את שער היתרון בדקה ה-28. בדקה ה-77 מצאה אנורתוזיס את השווין משער של אלברו בראצ'י, אבל הברזילאי סרז'או העניק לאלקי את הניצחון עם בעיטה לקורה ופנימה שלוש דקות לאחר מכן. שתי הקבוצות סיימו את המשחק ב-10 שחקנים.

ברוך דגו פתח לראשונה העונה בהרכבה של אפולון לימסול ורשם 54 דקות ב-1:1 מול דוקסה. הקשר הישראלי הגיע למצב אחד בדקה ה-45 ונגח לידיו של שוער דוקסה. אפולון התקדמה למקום הרביעי עם 20 נקודות, כשמילאן מרדקוביץ', חלוץ מכבי תל אביב לשעבר, הציל לה נקודה עם שוויון בפנדל בדקת הסיום.

יום מוצלח לשגרירים בבלגיה

ערב מצוין עבר גם על נציגינו בבלגיה. גנק שבה זמנית למקום הראשון לאחר ניצחון ביתי גדול 1:5 על אופן. אליניב ברדה (90 דקות) שוב נראה מצוין. בדקה ה-27 הוא כבש בנגיחה לאחר כדור קרן והעלה את קבוצתו ליתרון עם שערו השמיני העונה. קווין ונדנברג איזן לאופן בדקה ה-49, אך האורחת נותרה ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו של דניאל פניצולו כעבור שבע דקות.

בדקה ה-64 ברדה עבר לתפקיד המבשל (בישול שישי העונה) ומסירה נהדרת שלו הפכה לשער של ההונגרי דניאל טוזר. הדקות האחרונות היו שייכות ליילה ווסן הנהדר, שעלה מהספסל ושבר בצורת ארוכה עם צמד בדקות 80 ו-86 כדי להעלות את מאזנו הפרטי ל-16 שערים. מרווין אוגונג'ימי חתם עם השער האחרון בתוספת הזמן.

גנט ושלומי ארבייטמן שמרו על המקום השלישי ופער ארבע הנקודות מגנק בזכות 1:2 ביתי על נועלת הטבלה שרלרואה. המגן סטף ווילס העלה את גנט ליתרון בדקה השמינית, אבל הרנן לוסאדה הארגנטינאי איזן לאורחים בדקה ה-27. שבע דקות מפתיחת המחצית השנייה איבדה שרלרואה את גרגורי לזטיץ' בכרטיס אדום וגנט ניצלה זאת לשער ניצחון שכבש איברהימה קונטה בדקה ה-65. שלומי ארבייטמן שיחק 90 דקות וספג כרטיס צהוב על התחזות ברחבה. גם איתן טיבי שיחק 90 דקות במדי המפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully