וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: פנאתינייקוס הביסה את אריס סלוניקי

האלופה היוונית דרסה 62:93 את אריס סלוניקי של דרוקר. נימבורק הפסידה ללובליאנה של גינזבורג, שתי נקודות לניסים

אחרי שחזרה ברבע האחרון של המשחק שלה מול לובליאנה ביורוליג בדרך לניצחון בהארכה, הערב (שבת) כבר הלכו העניינים בהרבה יותר קלות עבור פנאתינייקוס של ז'ליקו אוברדוביץ', כשהירוקים הביסו בליגה היוונית את אריס סלוניקי של שרון דרוקר 62:93. קבוצתו של דרוקר הגיעה במומנטום טוב אחרי הניצחון ביורוקאפ על צ'דביטה זאגרב, אבל לא יכלה לחבורה המשולהבת של פנאתינייקוס. הירוקים עלו בטירוף לרבע הראשון ותפסו יתרון דו ספרתי כשהם עוצרים את האורחים על 16 נקודות בלבד לעומת 30 שלהם.

אריס ניסתה לחזור אך היתרון רק צמח, ולמחצית ירדו המארחים ביתרון 23. הדריסה המשיכה גם ברבע השלישי, כשהיתרון של שחקניו של אוברדוביץ' מגיע עד 48:80 לפני הרבע האחרון, בו הורידה פנאתינייקוס הילוך, קלעה רק 13 נקודות ואיפשרה לאריס לצמק מעט עד לסיום. ווגיאוסקס הוליך את קלעי פנאתינייקוס עם 16, טפיץ' היה מצויין עם 11 ו-6 אסיסטים. קלעו לאריס: שרלמבידיס 15.

נימבורק, קבוצתו של ננו גינזבורג שגם מתמודדת עם הפועל ירושלים ביורוקאפ והפסידה לה השבוע, ספגה הפסד בליגה האדריאטית 85:72 ללובליאנה. עבור הצ'כים מדובר בהפסד רביעי ברציפות במפעל, כשנימבורק מידרדרת כעת למקום העשירי בליגה.

נימבורק דווקא הובילה 15:21 אחרי עשר דקות של משחק, אבל הרבע השני היה בשליטת לובליאנה, שירדה למחצית ביתרון 37:39. רבע שלישי חלש של נימבורק, בו היא קלעה 15 נקודות בלבד, הוריד אותה בפיגור 65:52 ובהמשך הצ'כים לא הצליחו לחזור.

אפיק ניסים, שפתח בחמישייה, היה חלש וקלע שתי נקודות בלבד ב-24 דקות (0 מ-3 משתיים, 0 מ-2 משלוש, 2 מ-2 מהעונשין). במהלך הזמן שלו על המגרש, קטף ניסים ריבאונד אחד וחילק ארבעה אסיסטים. הקלעי המוביל של קבוצתו היה פאבל פומפרלה, שסיים עם 12 נקודות. אצל המנצחים בלט קווין פינקני, אקס הפועל ירושלים, שסיים עם 21 נקודות.

מאמן ישראלי נוסף שהיה פעיל בשבת הוא אריק שיבק, שקבוצתו הבלגית מונס ניצחה 60:75 בחוץ את אנטוורפן במסגרת המחזור ה-12. מונס, שנמצאת במקום השלישי בליגה, נהנתה מ-19 נקודות של ג'אסטין קייג' ו-13 של שיין פוסטר.

* קחאסול, שתתארח אצל הפועל ירושלים במחזור האחרון של שלב הבתים ביורוקאפ, ניצחה במחזור ה-11 בספרד את אסטודיאנטס 73:77 ועלתה למקום השביעי. פול דייויס קלע 25 נקודות, לואיס בולוק הוסיף 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully