וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "צריך סבלנות, גם אם זה מעצבן את הקהל"

11.12.2010 / 19:28

מנג'ר מכבי ת"א אחרי התיקו עם מכבי פ"ת: "נגררנו למשחק שלהם". דוד: "ההרחקה שיבשה הכל". אוזן שבר את עצם הבריח

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הרבה עצבים היו הערב (שבת) על כר הדשא בבלומפילד, שם מכבי תל אביב הצליחה לחלץ רק לקראת הסיום נקודה ב-1:1 הביתי מול מכבי פתח תקוה. סבסטיאן סנסוני העלה את המלאבסים ליתרון במחצית הראשונה, אבל הרחקתו של עומר דמארי סיבכה את פתח תקוה והמחליף האריס מדוניאנין ניצל זאת כדי לקבוע שוויון. מלבד הרחקתו של דמארי, במכבי פתח תקוה איבדו גם את המגן אורי אוזן, שנפצע בצורה קשה ושבר את עצם הבריח. במכבי תל אביב, לעומת זאת, עשויים להתעסק שוב בדיונים משפטיים בבית הדין בעקבות זריקת חפצים משער 11 למגרש.

מזרחי: "מבטיח לכם שעוד ננצח העונה קבוצות גדולות"

אבי נמני, מנג'ר מכבי תל אביב, לא הסתיר את אכזבתו בסיום: "אנחנו מאוכזבים מהתוצאה כי במשחקי בית אנו שואפים להשיג מקסימום נקודות. אנחנו גם לא מרוצים מאיך שהמשחק התפתח, מכך שלא הייתה לנו סבלנות ונגררנו למשחק שלהם. מבחינת השיפוט אפשר להתנחם שלא יכול להיות יותר גרוע, אבל אנחנו צריכים להתעסק בעצמנו ולהבין שאנחנו צריכים להיות יותר טובים ולייצר יותר מצבי הבקעה. נגררנו בכל זאת לשחק מהר גם כשלא ניתן היה וזה הקל על פתח תקוה. נצטרך לעבוד קשה כדי לייצר מצבים, כי היום לא עשינו את זה למעט שתיים-שלוש הזדמנויות".

נמני נשאל לגבי ההסתגרויות של היריבות ואמר: "אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ולא על אחרים. הקבוצות עושות את המקסימום מבחינתן כדי להוציא משהו נגדנו. אנחנו צריכים למצוא את נקודות התורפה אצל היריבות ולשחק עם הרבה יותר שקט, לא לנסות בכוח. צריך להיות סבלניים, גם אם זה מעצבן את הקהל. הסבלנות היא זו שמביאה את מצבי ההבקעה".

על ההרכב שהתייצב אמר המנג'ר: "בסופו של דבר, מי שקובע את ההרכב זה השחקנים עצמם. גם אם נרצה שאותו הרכב יעלה אנחנו צריכים להתייחס ליכולת של השחקנים. אם יש שחקן שלא יפגין יכולת טובה נצטרך לעשות שינויים". על הסבלנות שמפגין הצוות המקצועי כלפי רוברטו קולאוטי הוסיף נמני: "זה לא רק עניין של סבלנות מבחינתנו. רוברטו משחק כי אנחנו מאמינים בו וחושבים שהוא יספק את התוצרת".

נמני התייחס גם לשיפוט ופסילת השער של דימיטאר רנגלוב: "ממקום מושבנו קשה היה לנו לראות, אבל בטלויזיה אמרו שזה שער חוקי. ישב פה היום ביציע יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, שהוא גם אוהד של מכבי פתח תקוה, אבל אני לא חושב שהשיפוט היה לטובת צד אחד. פשוט הייתה רמת שיפוט נמוכה וזה מה שצריך להדליק נורה אדומה".

המאמן יוסי מזרחי: "אני מאוכזב מהיכולת ומהתוצאה. זה יקרה לנו כל השנה אם לא נדע לשחק בשקט יותר. אנחנו לא ממש מצליחים לתת שקט לשחקנים. אני מבטיח לכם שמכבי עוד תנצח העונה קבוצות גדולות".

דוד: "דמארי היה מכריע את המשחק אלמלא ההרחקה"

מאמן מכבי פתח תקוה, פרדי דוד אמר לאחר ה-1:1: "אני מאוכזב מאוד. היה משחק שהיינו צריכים לנצח אותו. ההרחקה של דמארי שיבשה לנו את הכל. אין לי צל של ספק שהיינו מכריעים את המשחק ומי שהיה מכריע אותו הוא דמארי. המומנטום השתנה בעקבות ההחלטה הזו. קבוצה אחרת הייתה מקבלת פה שלושה שערים בסיום".

על ההרחקה עצמה אמר המאמן: "עומר הוא שחקן צעיר, הוא לא יעמוד לדין על זה". דוד נשאל האם המשחק מהווה הצהרת כוונות עבור קבוצתו ואמר: "מכבי פתח תקוה לא מצהירה על כוונות, היא באה לשחק כדורגל פתוח ומהנה. כל השאר- בואו נחכה ל-30 במאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully