וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - הפועל תל אביב: גלבאן לא ישחק

הקשר הארגנטינאי לא התאושש מהפציעה. בלילי וקשטן יפגשו את הקבוצה האדומה בה עשו חיל בעבר (א', 20:10, ספורט 1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

מועדון הכדורגל בני יהודה רשם בסוף השבוע החולף ציון דרך מרשים ביותר כאשר הוא חוגג 75 שנים להיווסדו. הזהובים יקוו לתבל את החגיגה עם ניצחון על הפועל תל אביב, דבר שהם התקשו מאוד לעשות בעשור האחרון. רק פעמיים השיגה הקבוצה משכונת התקווה ניצחון על האדומים בליגה בעשור האחרון: ב-2004/5 (0:4) וב-2008/9 (0:3).

מי שיפגוש לראשונה את קבוצתו לשעבר הוא חלוץ הזהובים פיני בלילי, שינסה לנצח את המועדון בו גדל, אותו אהד וממנו יצא לשחק בטורקיה. גם עבור המאמן דרור קשטן, שהוביל את האדומים בתחילת העשור הקודם לשעתם היפה, זה יהיה מפגש שתמיד מייצר קצת סנטימנט.

דלה איינוגבה וכפיר אדרי הם היחידים בבני יהודה שפתחו בהרכב בכל 13 המשחקים בליגה. וינסנט אניימה וערן זהבי הם היחידים שעשו אותו הדבר בצד האדום.

הפועל תל אביב מובילה את טבלת ניסיונות ההבקעה בליגה עם 195 נסיונות, ממוצע של 15 ניסיונות למשחק. שתי הקבוצות מרבות להבקיע בשליש האחרון של המשחק. בני יהודה עשתה זאת שמונה פעמים, כשהאדומים עם מאזן גבוה יותר של 12 שערים בין הדקות ה-60 ל-90.

מפתחות והכנות

בני יהודה:

בני יהודה סיימה הערב (שבת) את הכנותיה לקראת המשחק נגד האדומים מחר בבלומפילד כאשר הערב התברר סופית שהקשר פדרו גלבאן לא התגבר על הפציעה בשריר הארבע ראשי ברגלו וייאלץ להחמיץ את המשחק. מי שתורגל במקומו הוא החלוץ משה ביטון, שיפתח יחד עם פיני בלילי ואיליה יברויאן בחלק הקידמי. המאמן דרור קשטן יערוך מספר שינויים בהרכב כאשר עוז ראלי יפתח כמגן שמאלי במקום כפיר אדרי והקשר הליטאי קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שחוזר אחרי שסיים לרצות עונש הרחקה בשל צבירת כרטיסים צהובים, יפתח בקישור האחורי על חשבון חסן אבו זייד. גם אסי בלדוט חוזר להרכב אחרי זמן ארוך.

הפועל תל אביב:

אצל האדומים ניסה אלי גוטמן להוריד את שחקניו לקרקע אחרי ה-2:2 עם ליון: "היה לנו קמפיין טוב מאוד ואני גאה בכם על הדרך והבגרות שהוכחתם, אבל זה מאחורינו ואנחנו חייבים לעשות סוויץ' בראש ולהתרכז בליגה. המשחקים באירופה לימדו אתכם לחשוב ולשחק בקצב מהיר יותר ואני רוצה שתביאו את הדברים האלה לליגה. יש לנו משחק קשה נגד בני יהודה, ואני רוצה שתבואו עם אותה רמת מחויבות". בן שהר אמור להחליף את שכטר הפצוע. דדי בן דיין, שלא שיחק בצרפת בגלל צהובים, יחזור להרכב על חשבון גל שיש. ביוואן פרנסמן ימשיך בהרכב ו-וואליד באדיר יחכה על הספסל.

יעמדו למבחן

בני יהודה: פיני בלילי

מאזנו המאכזב של החלוץ עומד לעת עתה על שער ליגה בודד. מעניין יהיה לראות את בלילי מתפקד במפגש הפיקנטי נגד האקסית המיתולוגית, ומול הקהל של הפועל שליווה אותו שנים רבות במדי האדומים. בלילי הנמרץ יכול לסחוף אחריו את בני יהודה לניצחון שאם יגיע עשוי להיות אבן דרך עבור הקבוצה.

הפועל תל אביב: ערן זהבי

הקשר עמד במרכז תשומת הלב השבוע, אחרי שכבש במספרת את שערו השלישי העונה בליגת האלופות וגם נכלל בנבחרת השבוע של המפעל. אחרי הפעם הקודמת בה הוא כבש, הוא נעלם ונראה חסר חשק נגד אשדוד, כמו רוב שחקני הקבוצה. כדי לעלות לראשות הטבלה לפחות ל-24 שעות, האדומים צריכים לקבל מזהבי כמה משחקים טובים ברצף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, איבן גארידו, אביב חדד, עוז ראלי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, לירוי צעירי, אסי בלדוט, משה ביטון, פיני בלילי, איליה יברויאן.

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, ביוואן פרנסמן, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין, שי אבוטבול, ערן זהבי, גילי ורמוט, בן שהר, טוטו תמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully