וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועד האולימפי יציג את הקריטריונים לאולימפיאדת 2012

הקריטריונים, המהווים תנאי כניסה הכרחי לסגל, מתבססים על הצלחת הספורטאים בתחרויות מטרה עד אמצע יוני 2012

הוועד האולימפי בישראל יציג מחר (ראשון) את כללי היסוד לקריטריונים להשתתפות במשחקים האולימפיים בלונדון 2012 . הוועד יציג גם את הקריטריונים המקצועיים הישראלים הנדרשים בכל ענף וענף, בנוסף לקביעת הקריטריון הבינלאומי שנקבע על ידי הוועד האולימפי הבינלאומי, המהווה תנאי כניסה הכרחי לסגל לונדון 2012.

לאחר סיכום משחקי בייג'ינג 2008 והסקת המסקנות המקצועיות בכל הענפים האולימפיים, נבחנו הדברים תוך כדי דיונים במסגרת היחידה לספורט הישגי - הזרוע המקצועית של הוועד האולימפי בישראל, ומנהלת הספורט ההישגי עם האיגודים הרלוונטיים, וזאת מיד לאחר פרסום הקריטריונים הבינלאומיים במהלך 2010. כמו כן התקיימו סיורי מוחות עם אנשי המקצוע באיגודים, והתייעצויות של מנהלת הספורט ההישגי וועדת הספורט של הוועד האולימפי בישראל.

הקריטריונים מתבססים על הצלחה של הספורטאים בתחרויות מטרה במשך כל התקופה עד מחצית יוני 2012 - המועד האחרון להשגת הכרטיס למשחקים האולימפיים בלונדון. רק באתלטיקה המועד האחרון הוא תחילת יולי, לאחר אליפות ישראל. גם לקראת לונדון 2012 ימשיך הוועד האולימפי בישראל במדיניות צירוף למשלחת הישראלית עד שלושה ספורטאים צעירים וגם להם נקבע קריטריון המוגדר כקריטריון לצעירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully