וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 0:2 את אשדוד

האדומים של ניצן שירזי השיגו ניצחון ביתי ראשון אחרי חמישה משחקים, הודות לשערים של חנן ממן (28) ועדן בן בסט (71)

ערב המחזור ה-14, היו הפועל חיפה ומ.ס אשדוד צמודות בטבלה במקומות 8-9. אחרי המפגש ביניהן בקרית אליעזר, נראה שהמגמה ברורה. האדומים של ניצן שירזי השיגו ניצחון 0:2 והם בדרך לחלק העליון. הקבוצה הלא יציבה של ג'ון גרגורי לא מצליחה להתרומם וההפסד החזיר אותה למקום בו נאבקים נגד הירידה לפלייאוף התחתון. הפועל חיפה ניצחה גם את הסטטיסטיקה. בעונת 2001/2 הביסו האדומים 1:6 את היריבה מעיר הנמל בקרית אליעזר. מאז, רק האשדודים חגגו במפגשים בין שתי הקבוצות עם שישה ניצחונות ותוצאת תיקו אחת.

באמצע השבוע העיב עימות בין גל אראל לרן אבוקרט על האווירה בהפועל חיפה. את מקומו של אראל המושעה תפס חנן ממן, והוא גם היה האיש שכבש לאדומים את שער היתרון בדקה ה-28. ממן ניצל בישול נהדר של סשה סטויאנוביץ', הסרבי המצוין שהזכיר במעט את הכושר שלו מפתיחת העונה לפני שנפצע. אשדוד חיפשה שוויון, דימיטאר מקרייב החמיץ פעמיים ועדן בן בסט העניש עם השני בדקה ה-71, שער שהובקע בגלל טעות איומה של הבלם אפה אמברוז.

לפני המשחק היה אמור להתקיים טקס לציון תשע שנים למותו של בעלי הפועל חיפה בעבר, רובי שפירא ז"ל. אלא שבשל מזג האוויר הסוער ביקשה המשפחה לדחות את הטקס והוא יתקיים לפני משחק הבית הבא.

האדומים פתחו טוב יותר ועלו ליתרון בדקה ה-28. סטויאנוביץ' הכניס כדור עומק נהדר וממן כבש בבעיטה ממרכז הרחבה. אשדוד התעוררה אחרי הספיגה. שתי דקות להפסקה הגביה לביא ומקרייב נגח מקרוב לידיים של עמוס.

המחצית השנייה נפתחה עם הזדמנות מצוינת לממן שפרץ לרחבה וירה כדור שטוח שחלף בסמוך לקורה של שקל. חמש דקות מאוחר יותר, בדקה ה-55, לביא שוב מצא את מקרייב שבעט החוצה משישה מטרים. מן העבר השני, שקל הדף בעיטה נפלאה מהאוויר של סטויאנוביץ'. השער השני של האדומים הגיע בעקבות טעות חמורה של אמברוז שמסר היישר לבן בסט וזה שעט לעבר השער וכבש מול שקל בדקה ה-71.

הרכב הפועל חיפה: גד עמוס, עומר ורד, סביטי ליפנייה, גולן חרמון, אייל טרטצקי, אושרי רואש, יוסי דורה, חנן ממן (רועי שוקרני, 78), הישאם כיוואן (אמיר אבו ניל, 46), סשה סטויאנוביץ' (רן אבוקרט, 69), עדן בן בסט.

הרכב מ.ס. אשדוד: יוסי שקל, עופר ורטה, אפה אמברוז, מתן אוחיון, אורי מגבו, ניר ביטון (עידן שריקי, 67), סטפן קינגווה, משה אוחיון, עמנואל סארקי, אמיר לביא, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully