וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם חייבים להיות מוכנים

פינת החמישייה הסודית עם כל, אבל כל מה שחייבים לדעת לפני משחקי הצמרת בפרמיירליג בראשון ושני. הטיפים עלינו

משחקי ראשון שני בפרמיירליג יפגישו את ארבע הקבוצות שסיימו במקומות הראשונים אשתקד לקרבות ישירים ופינת החמישייה הסודית דואגת שתגיעו מוכנים להימור. המשחקים אטרקטיביים וכך גם היחסים ואנחנו לא מתכוונים להזניח אתכם. אספנו עבורכם את הסטטיסטיקות, הנקודות החשובות והאנקדוטות שאתם חייבים לדעת לפני ההימור. טוטנהאם או צ'לסי? מנצ'סטר יונייטד או ארסנל? קבלו מאיתנו טיפים חינם שאולי יעזרו לכם לעשות הרבה כסף.

משחק מספר 20 (ראשון): טוטנהאם - צ'לסי 2.60, 2.90, 2.25

* הפעם האחרונה שצ'לסי ניצחה משחק חוץ בוויט הארט ליין הייתה באוגוסט 2005 ובכלל, לבלוז יש ניצחון אחד על הספרס בחמשת המפגשים האחרונים ביניהם.

* שימו לב למאזן הביתי המופלא של טוטנהאם: הפסד אחד ב-19 משחקי הליגה האחרונים. בנוסף, התרנגולים לא הפסידו ליריבה לונדונית בבית ב-11 משחקי הליגה האחרונים - קצת יותר משלוש שנים.

*טוטנהאם אוהבת לחזור לליגה אחרי משחק בליגת האלופות והמאזן שלה העונה - ארבעה ניצחונות משבעה משחקים.

* צ'לסי מגיעה למשחק בתקופה איומה בה השיגה חמש נקודות מששת המשחקים האחרונים וספגה הפסד ראשון בליגת האלופות.

* ניקולא אנלקה לא כבש שער למעלה משמונה שעות במשחקי הפרמיירליג. דידייה דרוגבה כבש רק שער אחד (בפנדל) בשמונת המשחקים האחרונים.

ההימור: 1

משחק מספר 80 (שני): מנצ'סטר יונייטד - ארסנל 1.85, 3.10, 3.20

* ארסנל לא ניצחה בתשעת הביקורים האחרונים שלה באולד טראפורד בהם רשמה שבעה הפסדים. ניצחון החוץ האחרון של התותחנים בתאטרון החלומות היה בספטמבר 2006 (0:1, אדבאיור כבש).

* ווין רוני אוהב את ארסנל. הוא כבש מולה את שער הפרמיירליג הראשון שלו, את שער הליגה ה-100 ואת השער הראשון במדי מנצ'סטר יונייטד. הוא גם כבש מול התותחנים בשני המפגשים אשתקד.

* את המשחק ינהל השופט הווארד ווב וארסנל לא הפסידה בתשעת המשחקים האחרונים בהם שפט. ההפסד האחרון של ארסנל במשחק שניהל ווב היה... באולד טראפורד באפריל 2008.

* מנצ'סטר יונייטד סיימה את 15 מחזורי הפתיחה בליגה ללא הפסד - המאזן הטוב ביותר בעידן אלכס פרגוסון.

* מאזן המפגשים בין ונגר ופרגוסון עומד על 17 ניצחונות לסקוטי, 14 לצרפתי ו-11 תוצאות תיקו.

ההימור: 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully